Amalie82 Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Hvor lenge var dere på sykehuset etter fødsel nr 2,3,4,...?
erteposen + 4 Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Jeg var to dager med førstemann, og ti dager med andremann fordi både mor og baby var syke.
Kjærlighet <3 Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Med første var vi i fire dager (hun lå et døgn i lys ) Med nummer to var vi ca 7 timer mener jeg. Med nummer tre var planen og være på sykehuset i to tre dager om alt var bra, men siden det visste seg at hun var veldig syk ble det ikke sånn. Nå tenker jeg at jeg skal være på sykehuset i to-tre dager så fremt alt er bra. Er veldig sliten og har to små å komme hjem til. Så tror det kan bli godt å være litt på sykehuset.. Men om jeg ikke får barselhotell og blir liggende på samme rom som mange andre og det er veldig varmt reiser jeg tidligere, så lenge babyen er krysssjekket og jeg vet at han er frisk
cec26 Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Med nummer 1 så lå jeg en uke pga at han hadde så mye gulsot..Med nummer 2 så var planen å ligge kun 1 døgn, men pga stort blodtap så måtte jeg være der i 4 dager. Så nå med nummer 3 så håper jeg på kun 1 døgn...
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Måtte være 3 dager med alle jeg, og må det nå også :-( Nr 1 pga svk.forgiftning og de andre to fordi vi da hadde flyttet så langt unna at jeg ikke synes det ville være forsvarlig å dra hjem, og så tilbake etter 3 dager for føllingstesten. Blir altfor mange timer i bil for en liten nyfødt kropp. Jeg kunne, og ville, har reist hjem etter ca 1 dag vis ikke.
cakes Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 etter første fødsel var jeg der i 2 dager. når jeg fikk andremann dro jeg hjem samme dag, etter ca 4 timer. det har jeg tenkt til nå også, hvis alt går bra:)
mednr5imagen Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 2 dgr med førstemann, men siden familien kom 3 timer etter jeg hadde kommet meg inn døra, har jeg de andre tre gangene vært 3 dager på sykehuset og kost meg gløgg i hjel kommer også til å bli 3 dager denne gangen også tror jeg- blir nok å ta tak i når jeg kommer hjem. Føler meg alltid så opplagt når jeg er på sykehuset, men vet at det blir litt anerledes når jeg kommer hjem
Amalie82 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2009 Takker for svar.. Jeg får vel se an litt hvordan jeg trives på sykehuset denne gangen. Hvem jeg må bo på rom med, hvor varmt det er, søvn o.s.v. Akkurat nå håper jeg bare denna babyen kommer snart!! Er så møkklei, og det er så varmt!
mednr5imagen Skrevet 4. juli 2009 #9 Skrevet 4. juli 2009 skjønner det er tungt å gå gravid i den varmen her! Jeg hadde det sånn med nr 2, og til slutt måtte jeg bare prøve å fokusere på det positive, og nyte dagene så godt jeg kunne. Prøvde å tenke på at tiden som et -barns mor aldri kom igjen, og at jenta vår snart fikk en til å dele oss med. Hjalp meg faktisk en del Ønsker deg lykke til!!
Amalie82 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2009 Takker masse for det! Lurer bare så innmari på om det er greit å bade? Gjorde det i går, men er vel kanskje litt skummelt å gjøre det på overtid. Synes så synd på vesla, for ho syntes jo det var så gøy, og nå kan jeg jo ikke bade på 4-7 uker... Blæh...
mednr5imagen Skrevet 4. juli 2009 #11 Skrevet 4. juli 2009 tror ikke jeg hadde turdt det hvis jeg hadde gått på overtid.. Jeg har tre sommerbarn, men har ikke badet når det har vært ca en ukes tid igjen til termin.. Men får jo avkjølt seg litt med en liten vannkrig i vannkanten da
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 jeg var på sykehuset i 4 dager etter at nr 1 ble født. (hadde tenkt å være en dag til, men så fikk jeg ei på rommet som var såå dårlig og hadde så mye besøk, så jeg orka ikke mer) da nr 2 ble født var jeg på sykehuset i 5 dager. jeg ble skikkelig dårlig et par dager etter fødselen.. feber opp i 40 og var helt i ørska... så ville ikke reise hjem før jeg var i standt til å ta meg av storebror på 18 mnd og babyen og hus og alt... venter nå nr 3 hvert øyeblikk, og har tenkt å være på sykehuset så lenge jeg kan, forutsett at jeg ikke deler rom denne gangen heller.. har hatt veldig flaks med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå