skorpionfruen Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Vet det er helt idiotisk å savne alkohol når man går gravid, men min kjære åpnet en baileys-flaske her om dagen som står så fint og smiler i kjøleskapet. En hel liter faktisk. Er jo så godt, har sykt lyst på en. I stedet sitter jeg her og "koser" meg med vann *Glede seg til jeg kan ta en liten en*
bellemi<3 høygravid<3 Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 melder meg inn i klubben! Det hadde vært digg det!
mamo82 *2 jenter* Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Ohh... jeg for min del lengter etter en boks iskald pærecider nå i denne varmen; tenk så deilig det hadde vært!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 savner Cava, det er min sommerdrikk... neste sommer skal jeg kose meg:-)
Marsmammaen:) Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Ah! Det er det eneste jeg har savnet - kaffebaileys! Herreguuud det er gått=) Gleder meg til den dagen jeg kan kooose meg med kaffebaileys=) Men, vi kan jo trøste oss me at vi har mye annet og kose oss med i graviditeten. Som for eksempel nå i "skrivende stund" så sparker babyen no grusomt ned i blæra og her sitter jeg og kniiiper Kos! hihi...
Mille;o) Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Melder meg inn her jeg også 0))) gleder meg sykt til å kose meg med et glass vin på kveldene =)))) Og en kald pils i varmen... nyter deilig munkhold mi stede, er nesten like godt 0)))
♥tosmåtroll♥ Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 åååå....lyst på strawberry dequrie...eller mohito...mmmm...litt missunnelig på alle venninne mine som er ute på sandvollyen og koser seg...blæææ!!!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 4. juli 2009 #9 Skrevet 4. juli 2009 dooleys eller amarula er mye bedre syns jeg.. nam..
millere Skrevet 4. juli 2009 #11 Skrevet 4. juli 2009 KALD KALD CAVA........................SUKK......
lillespor Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 åh, en iskald baileys med små isbiter eller en iskald pils i sommervarmen *savn* gleder meg til neste sommer !
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 Signerer deg, jeg! Har hatt kjempelyst på Strawberry Daquiri helt siden jeg ble gravid! Hehe..
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #14 Skrevet 4. juli 2009 Jeg for min del skulle gjort ganske mye for et glass hvitvin;)
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #15 Skrevet 4. juli 2009 Hehe... jeg storkoser meg med MELK jeg :oD Jeg drikker så sinnsykt mye melk fortiden og det er sååå godt!!! Hehe.. dilla eller noe i den stilen...
entil :) Skrevet 4. juli 2009 #16 Skrevet 4. juli 2009 Har fått helt dilla på iskaffe med litt sjokolade i jeg.....det kan jo kanskje være en liten erstatning for Baileys for noen?! Man bør jo ikke drikke ubegrenset av dette heller da, men et par glass om dagen unner jeg meg. Men nå er jeg tom for melk og alene med en sovende 3-åring, så jeg må klare meg uten i kveld....sukk!
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 4. juli 2009 #17 Skrevet 4. juli 2009 Mmmmmmmmmmmmmmmm Baileys å et glass iskald hvitviiiiiiiiiiiiiiiiin.. Fy å fy det hadde vært diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigg.. *slurpe* Men herremannen får nyte sin cognac mens jeg nipper til Munkholm classic alkoholfritt øl, å tenker at snaaaaaaaaaaaaaaaaaart kan kjerringa kose seg med en liten iskald baileys iallefall................... Har ikke hatt denne trangen på det før nå helt på slutten, da jeg har fått totalt dilla på Munkholmen..................
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 4. juli 2009 #19 Skrevet 4. juli 2009 Kjør på med baileys kuler vel de er jo så gode! og de smaker jo baileys faktisk!
Lurveleven Skrevet 5. juli 2009 #20 Skrevet 5. juli 2009 Ja, vi er i alle fall fler helt idiotiske her inne. Jeg savner alkohol jeg også ;-) Klarer meg fint med litt clausthaler innimellom, men jeg er ikke noen øl-jente, og jeg finner ikke en eneste god vin uten alkohol. Og jeg savner vin..... Savner vin til god mat, hvitvin i kveldsola, rødvin og en god bok i ruskevær....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå