Gå til innhold

Skryte skryte! Tulla mi er så flink!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå krabber hun skikkelig bra! Tidligere har hun bare reist seg opp i krabbe-stilling og stått og vugget, men ikke bevegd verken armer eller bein.

Men i går når vi badet henne i bassenget så plutselig gikk hun fra å sitte til å krabbe bortover på null komma niks!

Gjett om det var en stolt mamma som klarte å knipse et par skjeve bilder med kamera da!

I tillegg reiser hun seg opp da, men blir altfor ivrig å ender som oftest med en kladask i gulvet. Også går det to sekunder så står hun opp etter sofaen og sjangler igjen, hehe..

Det er så deilig å se framgang på de små, plutselig kan de noe nytt! Må vel begynner å rydde vekk alt jeg har stående på stuebordet og annet som er i rekkeviddet til tulla..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt det må være :) gleder meg selv til gullet begynner. Hun er 4,5 mnd og viser antydning til å ville krabbe. Trekker ett og ett kne opp mot magen og sparker fra....må være forstadiet tenker jeg ;)

Skrevet

Så flink hun er! :D Sikker på at hun er kjempesøt!

Småtten min har akkurat begynt å prøve å dytte rumpa si i været når han ligger på magen, og da er han selvfølgelig verdens søteste.

Jeg _digger_ skyrtetråder, jeg. Hva er vel bedre enn at vi foreldre er stolte og imponerte av våre små? Blir så glad av slike tråder! :)

Skrevet

Så GØY!! Det er så morsomt når de lærer seg noe nytt, selv om det også innebærer mer jobb og påpasselighet;) Her har flisa stått på alle fire i en eeeevighet nå, men krabber fortsatt ikke. Men hun liker å stå i en litt oppreist krabbeposisjon og vinke eller klappe med den ene hånda- og DET ser jo ganske søtt og morsomt ut da hehe! Ser nesten ut som at hun trener seg på å reise seg opp og gå. Men hun lærte forresten å åle seg framover for et par dager siden da- og DET er da noe, hittil har hun jo bare rullet seg bort dit hun vil;)

Skrevet

Å da er det sikkert ikke lenge igjen før du løper rundt å plukker ting ut av hendene hennes! Tulla her åler i rekordfart, et blunk og hun har fått tak i mobilen min (på et mystiskt vis). Og det gikk ikke lange tiden fra hun knekte den koden til det var racer-fart!

Her er det blitt kjempe artig å reise seg opp på alle fire, ikke på knærne i krabbestilling, men faktisk på alle fire. Og der står hun, kommer seg ingen vei, verken opp eller ned. Og da står hun og hoier og kjefter til jeg kommer å setter henne på rumpa, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...