☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 god kveld;-) da er alt (så og si) pakket og klart for sørlandet;-)har nok stresset litt for mye idag, for kynnerne kommer i hytt og pine;-/ håper på en god natts søvn siden temp. har sunket litt etter en liten tordenbyge tidligere;-) skal bli godt med ferie et annet sted, så slipper jeg å føle at jeg skulle gjort så mye her hjemme;-)
☆chiquita☆ Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Hei! Så denne idag jeg:) Dere er vel på tur og koser dere! Vi var en tur i dyreparken igår, og dere er nok heldig med at det ikke er ALTFOR mye folk denne uka:) Neste uke er det nok enda flere:) Bendik har lært seg å si at han er 3år i dyreparken, de er så firkantet på aldersgrensene, så siden han fyller 3, 1.aug, så får han ikke lov til det med 3 års grense på! Huff, får litt dårlig samvittighet når jeg lærer han å "juge" men det er litt vittig også. Idag er vi bare hjemme å slapper av. Lite planer framover og det er deilig! Håper du er i god form på turen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå