Håper en liten i 2010 Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Jeg er utrolig forvirret. Tr er ikke kommet ennå å det er ingen tegn til den heller. Jeg tok en test på onsdag men den var så negativ så den kunne være. Jeg har ingen spesielle symtomer eller. Er kun trøtt, hissig og MYE hvit utflod. Men det kan være mange svar på hvorfor jeg er slik. Ikke vet jeg. Er håpe ute for denne pp??? Hva tror dere som har vært mye lenger her enn meg???
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Må bare spørre... Hva betyr alle forkortelsene - Tr, ikm.... Ser det er flere som bruker forkortelser, skjønner ikke dem jeg. Husker sist jeg var inne på sidene da jeg var gravid med datteren min, mange forkortelser jeg ikke skjønte. Kanskje jeg er litt kort, men kan du forklare hva dine forkortelser står for?
Håper en liten i 2010 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2009 IKM- ikke kommende menstruasjon TR- Tante rød (mensen)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Håpet er ikke ute før TR dukker opp vettu! Jeg er selv i samme situasjon, ingen TR og negativ test for 2 dager siden! Men jeg er mer usikker på når IKM er da.. har brukt pergo denne mnd, å er på CD 33 i dag! Så burde vel snart få TR eller postiv test skulle jeg tro
Håper en liten i 2010 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2009 Du har så rett så rett men jeg føler på meg det ikke glaffet denne gang. Men vi får bare leve i håpe:) Dette er jallefall utrolig spennende:) Masse lykke til. Har du barn fra før?
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har ikke barn fra før nei, så håper på en i 2010 masse lykke til du også! Så får du holde oss oppdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå