♥tosmåtroll♥ Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Sliter max med magen di siste dagene...har hatt diare...men så plutselig får jeg ikke til noen ting som helst...PLAGSOMT! Går konstant rundt med magesmerter!!! Noen som har opplevd lignende...og hva kan jeg ta for å få gang på dette....FORT?
med nr 3 i magen Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 lakris funka hos meg =P ellers kan du drikke masse vann svisker gå litt å vær i aktivitet hmm..kommer ikke på noe mer sånn akkurat nå. men du kan sikkert høre påapoteke om det er noe du kan ta da. har selv gått på do idag med skikkelig diare å magevondt. har endelig roa seg litt nå
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har hørt fra JM at før fødsel er det vanlig å få løs mage for å ikke ha noe i veien for babyen når den skal ut.. hehe.. En liten trøst, kanskje?
Nangiliama Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 kjøp lactulose på apoteket.. smaker jævlig, men er helt ufarlig og "får jobben gjort"..
♥tosmåtroll♥ Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2009 får ta meg en tur på apoteket gitt....plagsomme greier!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Jeg ble anbefalt Lactulose, og det virket på meg! :-) Må da huske på å drikke mye vann el. om dagen, så blir virkningen bedre! Forferdelig vondt med treg avføring! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå