mirredutt Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Leter etter gode produkter til huden min. Plages litt med uren hud. Har ikke direkte kviser, men mer sånne talgklumper, samt store porer. Vet at jeg må bruke krem som ikke inneholder olje. Har tidligere brukt renseskum fra guinot og krem fra babor og var fornøyd med det. Er så vanskelig å få tak i her jeg bor. Har dere prøvd produktene fra no7? Fornøyd? Jeg har også noen fine linjer jeg gjerne skulle vært foruten, samt litt "slitne" øyne...
*Rutletutt* Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Jeg bruker toneren, serumet protect & perfect + øyenkremen. Har også prøvd dagkremene protect & perfect, men den var ikke noe for meg. Helt ok som nattkrem, men ble for mye for meg på dagtid og gjorde at huden min så veldig blank ut...følte huden min kjentes så "klissete" ut. Jeg syns serumet og øyenkremen er super! Jeg har også perioder hvor jeg sliter med uren hud, og disse funker veldig bra for meg. Liker egentlig best Vichy NormaDerm dagkrem best, jeg. Den bruker jeg over serumet pådagtid og huden min blir matt og fin. Urenhetene har blitt så godt som borte også. Fikk en gratisprøved på en krem som heter DGEA i går som skulle være bra for både linjer og urenheter. Valgte den uten parfyme, og er så langt knallfornøyd! Har 14 dager på meg å bestemme om jeg skal abonnere eller si opp (etter at jeg fikk gratisprøven, ingen kjøpeplikt) men den viekr veldig bra. Huden blir matt og fin, ikke klissete, men får samtidig fuktighet virker det som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå