M ♥ ♂-2010 Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Jeg tror jeg har spurt om dette før, men jeg spør igjen jeg - siden det stadig faller inn nye fjes.. Jeg synes Jesper er så nyydelig, men har noen forslag til et like fint mellomnavn etter Jesper? Altså, Jesper .......................... :-) TAKK! ;-)
Cornelianelia Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Jesper Andreas Jesper Johannes Jesper Tobias (kanskje litt vel mye Kardemommeby??) Jesper Elias Jesper Olai Jesper Nikolai Jesper Martinus Jesper Mathias
Blomstersara Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Er det nødvendig med et mellomnavn til et navn som står så godt for seg selv? I mitt hodet blir det lett at det høres slik ut; "Gjesper Ola nå?" I allefall med navn under tre stavelser... Så i såfall stemmer jeg for et litt lengre navn etter Jesper! Jesper Nikolai Jesper Martinius Jesper Nikolas Jesper Aleksander
M ♥ ♂-2010 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2009 Hehe. Der sa du noe... :-) Hvis det finnes en perfekt match så ønsker vi mellomnavn.. :-) Mange fine allerede, men det er noe i det du sier med "gjesper ola" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå