Gå til innhold

Kan noen hjelpe med billig-strimmel graviditetstester..:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm den 7 juli, men har testet noen ganger nå. Og på disse billig-

strimlene blir det på en måte 2 streker, jeg kan se begge to, men alikevel så er strekene veldig svake..testen både med Quick response og Clear blue men de er negative. Må nevne at jeg fikk 2 streker på

billig stav også, dog veldig svakt. Så tror dere jeg er gravid eller er det bare å gi opp testinga? Har testet mange ganger denne uka,men er fortsatt like lite klok på svaret.

Lurer også på om jeg bør holde meg unna alkohol sånn i tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Synes du skal vente nå med å teste litt nærmere ikm:)

Og ikke drikk alkohol:)

Lykke til neste gang du tester:)

Skrevet

ikke lett detta:-)

blir så forvirra, tenker at jeg er gravid, men så tok jeg disse dyre testene som er negative, så nå prøver jeg bare å glemme alt sammen.

Er festival i byen, og kjipt å gå glipp av det også hvis disse billig testene bare er tull!

Skrevet

Dette står d om billigstrimmel på billige-tester.no :

Den er over 99,9 % nøyaktig, og har en følsomhet på 25mIU/mL (den er altså blandt de mest følsomme tester som kan kjøpes).

Så hvis du får opp 2 streker innen det har gått 5 min så er du mest sannsynlig gravid! Jeg ville ventet noen dager også ta en ny test!

Når det gjelder alkohol, så er vel d beste å holde seg unna det!

Du vil sikkert komme til å angre deg hvis du drikker og det viser seg at du er gravid!! :)

Masse lykke til!

Skrevet

Det kommer 2 streker med en gang, men så blir de litt svakere, og når de begynner å tørke så blir streken sterkere igjen, da er den nesten rosa. ?..?,Jeg går på noen medisiner som et evt foster ikke bør få i seg, derfor er jeg så stresset med denne testinga.

Nei det skal ikke være lett dette..:-)

Trodde CB testene var det mest ultimate, for det står det jo at man kan teste 4 dager før IKM...

Skrevet

En strek er en strek.

Hadde svaaaaaaaaak strek på billigstrimmel 4 dager før ikm. Altså svak teststrek og sterk kontrollstrek. Samme resultat dagen før ikm. Da testa jeg og med cb-digital og den sa gravid :)

Teststreken på billigstrimmelen ble ikke sterker før mange dager etter ikm...

Så jeg ville nok tatt det rolig med drikkinga ja :)

Skrevet

Hmm..

ja jeg klarte ikke vente og tok en ny strimmel, og den var svaaakt positiv med en gang, men etter 20 min så kikket jeg på den igjen, og da har den blitt veldig rosa på teststreken..Så da kansje alle disse symptomene ikke er psykisk alikevel, men at jeg faktisk er gravid!

Herregud..

Skrevet

Testen skal kastes etter 5 minutter!! Fy deg ;-)

Neida...men tror nok at det kan ha festa seg en liten spire i magen din :) :)

Når jeg fikk svaaaak strek så kom ikke teststreken opp med en gang. Den kom etter noen minutter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...