Gå til innhold

erfaringer med billige strimmel el-tester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt de nå i noen dager så jeg bare lurer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du lurer på?

Slik de fungerer på meg, er at jeg alltid får opp er kontroll-strek og en test-strek, test-streken er som regel svakere enn kontroll-streken med unntak av like før EL, da blir den sterkere enn kontroll-streken.

=> LH-økning.

Når test-streken blir svakere enn kontroll-streken igjen er egget sluppet og det har 24 timer på seg til å treffe en sædcelle.

Skrevet

Tusen takk:O) Noen flere spørsmål...

Hva bruker dere og teste med? Jeg bruker en plastkopp som jeg bare vasker etterpå.....

Noen som vet om den kan gi feil resultat hvis man drikker alkohol?

Noen som testene har fungert på( blitt gravid) eller ikke fungert?

Når pleier man ha el når den seneste syklusen var på 38 dager?

Takk på forhånd:O)

Skrevet

Jeg har ikke spesielt god erfaring med disse. Jeg er helt ny i el-testefaget, men har testet nå i to perioder og har ikke opplevd å få teststreken sterkere enn kontollstreken. De har vært nesten like sterke, for så å bli svakere og bli nesten borte dagene etter. Jeg tror likevel jeg har eggløsning, men at disse testene ikke funker like godt på alle. Jeg tenkte å prøve Clearblue sine neste syklus dersom spiren ikke sitter denne gang.

Men jeg vet jo at de funker på mange andre, så det kan godt hende de gjør det helt flott på deg :-)

Skrevet

Hei Maddicken :)

De har fungert veldig bra for meg :) Begge gangene jeg har brukt de har jeg fått positivt utslag (test-streken like sterk eller sterkere) Har også testet med CB sine og de har jeg aldri fått utslag på.

Når jeg har testet for EL har jeg testet helt fra TR slutt til negativ test igjen, kan bli litt dyrt da men siden jeg ikke viste hvor lange sykluser jeg hadde så tok jeg meg råd til det.

Jeg har blitt gravid begge gangene jeg fikk positiv test, men minstet førstegang :( I dag er jeg 6+4 :)

Så på meg fungerer de bra, mens CB'en funker dårlig.

Du får ha masse lykke til med El letingen og håper spiren snart sitter :)

Skrevet

Takk for svar allesammen:O) Håper virkelig at disse billige funker... Er på dag 16 nå.... men med min flaks så funker ikke de billige uten må kjøpe masse dyre CB tester.... er så vanskelig når man har så lang syklus.... CB funket på meg sist jeg var gravid så kanskje det er de bare som funker på meg.... beklager om jeg er litt negativ men nå begynner jeg bli lei....

Masse lykke til dere ihvertfall:O) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...