LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 - at man kunne lime fast sutten i trynet på ungen, så man slapp å løpe fram og tilbake for å stappe den tilbake i munnen hennes. Idag har vi spyttet ut sutten, skreket, sutta desperat på fingre, stappa sutten inn igjen, spyttet ut sutten, skreket, sutta desperat på fingre, stappa sutten inn igjen, spyttet ut sutten, skreket, sutta desperat på fingre, stappa sutten inn igjen.... Og sånn går no dagan..
msunicorn Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Hehe...hvor gammel er jenta di? Jenta mi begynte den febrilske suttinga allerede før navlestrengen var kuttet;) Dagene på sykehuset var et mareritt! Når jeg ikke ammet suttet hun på lillefingeren min. Da vi begynte med smokke så hadde hun den i munnen i 5 sekunder før den falt ut og hun ble rasende:) Lurer virkelig på hvor mange mil jeg har gått i det ærend å stappe smokken tilbake i munnen hennes! ;-D Nå er hun større og tar ut smokken selv for å studere den, men heldigvis greier hun som oftest å stappe smokken inn igjen av seg selv!
Frk Vims Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Hmm.. slitsomt blir det ja! her er det rugging av vogn, vil ikke ha smokk noe særlig. Det slår meg at den lille kanskje kan være mer sulten? Men, det er kanskje fordi jeg selv tror det med mine barn...Hvor gamel er hun?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2009 Hun er 2,5 mnd, og nei, hun er ikke sulten
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 hehe- har vært inne på tanken selv, og ikke rent få ganger kan jeg fortelle deg;)
bønni Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Hei Lilleva! Jeg kjenner deg jeg :-) men da har jeg et annet nick, tror jeg har sendt deg en privat melding om det her inne for en stund siden, men du har kanskje ikke kommet på å se i postboksen din ;-) Jeg fantaserte en stund om kraftig tape godt over kinn og smokk ja, hihi - men for min knert ble det aldri noe av den smokkinga - ble bare forstyrret av den. Går det ellers bra med dere? Ingen vansker selv om Emilie kom litt tidlig?
Gjest mortillitenprinsesse Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 Jeg løste det problemet ved å rett og slett ikke gi barnet smokk... Smokk er jo ikke noe barnet MÅ ha :-) Så sutter heller barnet litt her og der på knokene sine - som aldri faller av eller bort.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2009 Mja, men da risikerer man å ende opp som tanta mi- hun skulle ikke gi sine barn smokk, og endte med en unge som suttet på totten helt til hun var 10-12 år. Og fikk helt 'flat' tommel.. Så jeg tenker at det er lettere å avvenne smokken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå