Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 kom nettopp inn, etter litt soling på terrassen.. Så ser jeg meg i speilet, er ganske brun på hele kroppen fremme, men hvit bak! hvordan i alle dager skal jeg få til å sole bakre del av kroppen? hehe, ikke så lett med en sver mage akkurat!!
Rugekassa til nurket Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Jeg tenker at når man har slike bagatellmessige problemstillinger så er man lykkelig stilt her i verden;-) Nyt sol, graviditet, og din brune/bleke kropp er sikkert flott. Lykke til videre med svangerskapet. Hilsen ei rødhåret jente som er bleik rund baut og fornøyd med det...
Lilla78 Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Du kan sitte på en stol med ryggen mot solen, litt "fremoverlent" og lese med boken på en annen stol foran deg. Ellers er det jo godt å tuse litt rundt kanskje, da får du farge bak og :-)
Tbabe Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 ser nok ut allurat som deg - gyllen foran og temmelig blek bak.. ; ) Bryr meg ikke så mye jeg da -men ta deg en tur med ryggen mot sola, så får u jevnet det ut noe i alle fall - eller sitt med ryggen mot sola og les, som nevnt over .. Lykke til ; )
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 legg deg på siden med ryggen mot sola(hvis kroppen er i stand til det)...
lillespor Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 hihi, samme her, ganske heftig brun også på forsiden... blitt fortere brun etter jeg ble gravid.. men baksiden er hvit.. hehe, men det gjör ikkeno
1gang09 Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Jeg så helt lik ut, men tok med meg en sånn luftmadrass på stranden, la meg på magen med den ute i vannet og ble brun på ryggen også, og jeg syntes det var behagelig og ligge sånn, alt formet seg etter magen så var veldig bra:)
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 Jeg har akkurat vært ei uke i syden og brukt samme metode for å få litt sol på ryggen og baksiden av bena. Det fungerte kjempefint for min del. Jeg satt også litt i solstolen med ryggen mot sola, men da fikk jo ikke baksiden av lårene noe sol på seg, så luftmadrassen ble flittig brukt til bakside-soling. =)
Smilogværglad Skrevet 4. juli 2009 #9 Skrevet 4. juli 2009 Bruk en badering med en håndduk over=) Om baderingen ikke er dyp nok bygger du den opp ved å bruke hånnduker sammenrullet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå