Gå til innhold

Intelligender

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Har ei venninne som er 10 uker på vei og har fått et sån kitt av en venninne i london hvor man kan finne ut kjønn, Man tisser på et glass også får man svar om det er gutt/grønt og Jente/orange

Dette kunne man finne ut fra 10 uker sto det i brosjyren som fulgte med.

Noen som har erfaring med dette? eventuelt prøvd det og fått riktig svar.

Har hørt litt om at det alltid viser gutt.

De har fire fra før gutt og skal ha femte i februar.

Takk for alle svar:)

Fortsetter under...

Jeg har prøvd! Den sa gutt,det gjenstår å se,to venniner har også prøvd,en fikk gutt å en fikk jente,men vet ikke hva det er enda der heller.

Var ikke problem å bestille/få det tilsendt til norge.

Vist det er gutt,vil det jo være noe i kroppen,som ikke er der til vanlig,så er jo ikke så hokuspokus heller. Den lover vel bare 80% rett eller noe også?

Annonse

Jeg kjøpte en inteligendertest sist jeg var gravid, tok den i uke 12 for jeg var usikker på om de mente fra mors uke ti eller fosterets. Den ble orange og jenta kom. Den stemte for oss, men jeg gjorde det til punkt og prikke etter bruksanvisninga.

Du skal bruke morgenurin og det skal være minst 2 timer siden sist man tissa for å få rett svar.

Vart litt forvirret av bruksanvisningen,en plass sto det en ikke skulle ha sex 48t før testen,mens en annen plass ubeskyttet sex på 48t. Jeg leste kunne den med ubeskyttet sex først,så vi hadde sex dagen før med kondom,tror dere det vill ha noe å si??

(Fikk gutteresultat,vet ikke hva det er enda)

Annonse

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...