It's all about me Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Det fungerer som søren hos meg iallfall, og vi har noen digre monstre. Sprayer prevantivt på utsiden av alle vinduer og dører og rett som det er ligger det en edderkopp eller annet kryp død none cm innenfor. Og hvis de klarer å komme seg inn uansett, som f.eks. med veden sørger den for at de dør før de rekker å krype ut av støvsugeren igjen.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Ja, det funker. Og så har de en som heter Maurspray, den tar livet av de rimelig fort og de skyr de plassene du har sprayet lenge:) Den er mye billigere enn Permetrin også.
du og jeg og vi to Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Det funker faktisk. Jeg googlet som gal etter at edderkoppsesongen begynte her i huset, og jammen funker det med Permetrin. Husker ikke hva den kostet, men kanskje 150 kroner? Synes det er vel verdt engstelsen for disse svarte skyggene rundt om i huset! Her er det masse edderkopper vanligvis, og jeg har sprayet ved vinduer og dører, samt oppgangen - og har ikke sett en eneste en siden da (bank i bordet) - og her pleier det å være flust hver sommer.
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 JA,det virker.Løp å kjøp.129 kr hos Jernia:)Du har en boks ganske lenge, men husk å spray opp igjen når det har regnet ute.(om du bruker den på uteplass ol der regnet ttreffer da!
du og jeg og vi to Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Oi, her har det jo høljet ned nettopp - det var et godt tips - løper og sprayer med det samme!!
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 La det tørke opp litt da, slik at det ikke renner av igjen sammen med regnet:)
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 Og en annen genial ting er myggnetting foran vindu som står mye åpent, feks soverom.Vi hadde masse edderkopper i kjelleren før, men har nå netting på alle soveromsvindu, og ser ikke disse ekle krypa lenger! Garderer meg med å spraye ned nettingen med permetrin da men, det er jo egentlig smør på flesk så lenge nettingen er tett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå