Gå til innhold

Etter to SA på kort tid...Gravid igjen???

annikken27 <3 Fødeklar <3

Anbefalte innlegg

Fikk svaaaaaaaaaaaaaaaak strek (nesten ikke synlig, men blåfarge på) på vanlig cb i går morges (har testet negativt etter siste sa). Er etter mine beregninger ikm i dag, men el kan jo ha vært senere for brukte ikke el-tester...

Er så nervøs nå, skal ta ny test i morgen tidlig for å se om streken er sterkere..Prøvde å kontakte legekontoret i går for å få målt hcg i blod, men de ville ikke ta i mot meg. De mente det var alt for tidlig!!!! Fastlegen min har ferie t.o.m neste uke, og de mente jeg fint kunne vente til at hun var kommet tilbake...FRUSTRERT!!!!!!! Går jo bare på nåler her, og tør ikke å glede meg i det hele tatt....Trodde man fikk litt mer oppfølging når man har mistet flere ganger jeg:(

Hilsen ei som håper at det er en spire i magen igjen...

Fortsetter under...

Håper også for din del at det vil vise seg at du er gravid:) Selv hadde jeg en MA 27/5 og positiv EL-test 20-21 juni. Kommer ikke TR de nærmeste dagen, blir det vel litt testing utover i uken som kommer:)

Ønsker deg iallfall mae lykke til med testing og håper du greier og senke skuldrene og slappe av. Skulle den ikke være positiv denne gangen, kanskje kroppen trenger noen uker til og komme seg på etter SA:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...