Lurveleven Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Hei! Jeg er i uke 32, noen våknet i dag og har virkelig problemer med å gå, noen som har noen gode forslag på hva dette er, og er det evnt. noe jeg kan gjøre for å forbedre situasjonen? Som dere skjønner, er jeg førstegangsfødene....
2 Hærligheter! Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Har akkurat det samme..Noen mener det er bekkenløsning.. Er i uke 30. Kjennes skikkelig ømt ut,og vondt.. Har det ikke hver dag,men pleier å våkne opp med det.
Lurveleven Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2009 Tusen takk for svar. Klarer så vidt å gå her i dag. Utrolig merkelig følese. (så det er ikke baby som ligger å presser?, det var nemlig det jeg var litt engstelig for, og ja, jeg er førstegangsfødene...)
*tullemor* Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Plages av det samme jeg også Er i uke 38, og startet vel for et par uker siden.. Man har på en måte vondt "oppi der". Og på natten så stivner det på en måte, og det gjør utrolig vondt å snu seg! Huff, skal bli deilig å bli ferdig...
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Hadde bekkenløsning tidl. i svangerskapet som ble borte over natta etter et par vonde måneder. Men så festet hodet seg for ca 1,5 uke siden og omtrent samtidig fikk jeg vondt i skambenet. Jordmor sa at dette er vanlig. Vondt er det å sitte lenge, noen ganger å gå. Det er en `fog` på skambenet som mykes opp før fødsel så jeg antar at det er det som er ømt og at det er det som er bekkenløsning (hormonell). Kroppen gjør seg klar... Jeg er 4 dager på overtid og andregangs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå