Gå til innhold

HJELP, nå er jeg forvirret jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer? Er g-test fra billigtester til å stole på? Tok en test i går morges (stav) som viste svak positiv, men tydelig rosa test strek. Ny test på kvelden, akkurat lik den forrige. Tenkte jeg da skulle ta en ny nå til morgenen for å være helt sikker, men da var streken mye svakere, så vidt jeg kunne se den.. Er jeg gravid eller hva tror dere? Tatt mange tester og alltid hatt helt hvite tester..

Er på hytta, har en stav igjen, som jeg tror går nå, må bare vente litt. Mannen skal kjøpe en digital test, men får ikke tatt den før i morgen, og det virker som en evighet til og er litt redd for at den skal vise ikke gravid. Nå er vi veldig oppspilte her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe fasit svar til deg, men håper du kan nyte deilige dager på hytte og venter til i morgen med den dig. testen. Håper da at det lyser gravid mot deg:)

Har fulgt med en annen jente her inne som hadde noe av det samme. Flere tester med veldig svak strek, men da mener jeg VELDIG svak strek. Hun tok en dig. test, men den var ikke positiv.....

Krysser fingren for deg og ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Takk for svar.

Er så spent, men fikk kanskje en liten følelse av at det ikke har gått denne pp heller. Trodde en strek var en strek jeg. Vet ikke om jeg tør å ta dig. test, blir jo så skuffet om den er negativ. Off, IKM til søndag så om den er positiv bør den jo slå ut i morgen..

Får bare nyte sommeren videre da:-)

klem klem

Skrevet

Tok en digital tast nå jeg, fikk den for et par timer siden og klarte ikke vente til i morgen. Mannen min kjenner meg så godt så han kjøpte to:-) Og det ble lysende gravid mot meg, YES! Da er jeg vel gravid, men ganske så redd, hva skjer nå liksom....

Lykke til alle sammen, takk for all støtte og hjelp. Dere er helt utrolige.

Masse babystøv sendes videre!

Klem klem

Skrevet

Gratulerer så masse:) skulle til å si at jeg trodde du var gravid jeg, så da fikk jeg jo rett. Nyt svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så masse med frøet i magen..

Jeg har vært forvirret noen dager jeg, pga svake streker og tydning av billigtester. Men i kveld var det en tydelig rosa strek, sa regner med at jeg er gravid.

Godt du slapp og vente lenger, og for en snill mann du har:-)

Skrevet

Gratulerer så mye Lenemor, vi får flytte til 1. trim vi nå:-) Off, det var tøft å tyde de strekene, men aldri fått antydning til strek før. Så var godt med den digitale, selv om jeg var veldig redd for at det skulle være noe en ikke gravid.

Nå skal sommeren nytes og håper virkelig magen vokser og spiren blir der til mars..

Skrevet

Det var veldig veldig hyggelig lesning:) Masse masse grattis med sommer spire i maven:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...