Lalinja Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Tror Slimproppen begynte å gå i går. Nå har jeg blødd mer, og har rier. Vannet har ikke gått. Vet jo at dette kan ta LANG tid, siden jeg er førstegangsfødende, MEN nå skjer det noe. JIPPI!!! Åh, det er så spennende!!! (og vondt :-))
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 så morsomt at det begynner å skje ting da!! Masse lykke til med fødsel!!
Lurveleven Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Så utrolig spennende. Lykke, lykke til :-))))
Lalinja Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2009 Det gikk ikke lang tid. Det gikk opp for meg at det faktisk ikke var mer enn 5 minutter mellom riene.De begyntre bare rett på med 5 minutters mellomrom. Riene begynte ca klokka 0415. Hadde bare forventa at det ville ta så lang tid. Men da jeg ringte sykehuset sa de at det nok var på tide å reise inn. Da vi kom dit ca i 07 tiden hadde jeg 4 cm åpning. To timer etter 6 cm. Jeg bestemte meg for å ta epidural, selv om jordmor ikke ville det. Og jeg angrer IKKE. Epidural er min nye venn. Klokken 1615,akkurat 12 timer etter første ri, kom den store gutten min. 4350g, 54 cm lang og 37 cm rundt hodet. I tillegg kom han litt som Supermann, sa jordmor. Med en hånd på siden hodet. Selv om det var veldig vondt, så var det virkelig en fin fødsel. Jordmor nr to, hun som var med på selve fødselen, var bare helt fantastisk. En vikar fra Danmark. Hun var så positiv og oppmuntrende. Jeg var så heldig at det var hun som skulle hjelpe meg, og ikke jordmor nr. 1. Hun var litt fjern og kald, på en måte. Nei, jeg syns fødselen ble en fantastisk opplevelse, faktisk. Lykke til alle dere som ikke har født ennå!!!! Måtte dere få en like fin opplevelse som jeg fikk.
Lykke X 4 Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Gratulerer så masse med den lille! Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå