malin85 Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Og den ble positiv. Tok en billigtest og det ble en veldig klar teststrek. Klarer ikke helt og tro det. Har prøvd i over ett år. Skal ta en test til i morgen tenkte jeg for og være sikker. Er litt uvirkelig for meg enda det her. masse lykke til til dere andre prøvere her inne. klem
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Gratulerer så mye. Så spennende. ) Da kan du jo hoppe over til oss på 1 trimester. Snakkes der inne... Lykke til!
Blomsterpiken og tullene Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 GRATULERER SÅ MYE!!! Da lå det noe i alle disse symptomene du nevnte for noen dager siden, herlig!!!! Lykke til Klem
snuppelura-jente10 Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Gratulerer så mye og masse masse lykke til! Håper selv jeg er gravid, men fremdeles litt usikkert, så send over litt babystøv :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Gtatulerer så masse med positiv test, masse lykke til videre:)
malin85 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2009 Tusen takk alle sammen!!! Har ikke gått opp for meg enda da. Sender litt babystøv til dere alle:)
~nummertopåvei:)~ Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 Så moro at spira satt! Gratulerer så mye og kos deg masse i graviditeten ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå