Bella27_ Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Den 10.juni kom prinsessa i full fart:) 2810 og 48 lang:) Kom på føden 18:30- ble sjekket og hadde 3-4 cm åpning. ble trillet inn på fødestua, der jeg satt i rullestol i en liten stund. følte plutselig at jeg måtte på do, så vagga meg inn på do. fikk en skikkelig trykketrang som ikke ville gi seg. ble litt redd i og med at JM nettopp hadde sjekket åpningen. klarte omsider å vagge meg til senga. Da var det vakskifte og ny JM kom inn 19:15- og 19:20 var hun ute:) JM rakk ikke å ha på seg hansker engang:) Fødte på 5t44min ifjord, med min første- syntes di riene var mye mere intense enn riene jeg hadde på denne fødselen:) Lykke til jenter:))
Kongeørna Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Drømmefødsel, ja!!! Er bare innom fra 2.tri, men gleder meg til fødsel. En fantastisk opplevelse.
Lykke X 4 Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Skikkelig drømmefødsel, ja Sånn fødsel har jeg også bestilt! Gratulerer med jenta, og lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå