ulydia Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Noen gode forslag? Har tenkt på Jenny og Hans, men vil gjerne høre andre forslag.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Kaja og Sara Kaja og Hanna Kaja og Leah Kaja og Elise Kaja og Emma Kaja og Anna Kaja og Anni Kaja og Mia Kaja og Oda Kaja og Nora Kaja og Lotta Kaja og Hedda Kaja og Hennie Kaja og Frida Kaja og Ella Kaja og Peder Kaja og Filip Kaja og Sander Kaja og Snorre Kaja og Trym Kaja og Truls Kaja og Sivert Kaja og Oskar Kaja og Olai Kaja og Marvin Kaja og Lyder Kaja og Julian Kaja og Jesper Kaja og Georg Kaja og Emil Kaja og Erik Kaja og Elias Kaja og Edvard Kaja og Herman Kaja og Håkon Kaja og Albert Kaja og Brage Kaja og Bendik Kaja og Sindre Kaja og Sondre Kaja og Oliver Kaja og Joachim Kaja og Fredrik Kaja og Fabian Kaja og Felix Kaja og Isak Kaja og Noah Kaja og Jonas Kaja og Jakob Jenny og Hans er fine navn, men likte de ikke så godt til Kaja.
ale.con Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Eg syns derimot at Jenny og Hans passa svært godt til Kaja:) Ellers var her mangen gode forslag. Likte veldig godt : Kaja og Oda Kaia og Peder
ulydia Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2009 Takk for mange gode forslag. Vurderte å kalle Kaja for Ella då ho blei født, men synst ikkje det passa barnet. Men liker namnet veldig godt! Hennie var også veldig koselig, samt Anna og Anni. Men Hedda og Kaja?? Synst dei var litt i to ulike sjangre? Mange av de andre er enten for "vanlege" eller "in" for min smak (ikkje at Kaja er superuvanlig, da), eller så er dei "oppbrukt" av slekt, venner og kjenningar. Kaja og Peder var jo ein fin kombo, synst eg. Dei andre er enten brukt, ikkje heilt rett kombo, eller falt ikkje heilt i smak.
ulydia Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2009 Har falt litt for Jenny, ja! Men kjekt å høyre andre forslag. Har ei Oda i slekta, men Peder var veldig fint!
Azora Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Kaja og Norma Kaja og Eirin Kaja og Eli Kaja og Helen Kaja og Iren Kaja og Bendik Kaja og Markus Kaja og Peder Kaja og Ulrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå