monca*84*j12 Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hurra, så koslig og se dere her inne igjen! Lenge siden nå.. Kunne dere sett på meg? Evige spm rundt graviditet.. Kom med det dere får opp!! Jeg ser gjerne igjen, bare og si i fra.. Men reiser på hyttetur i morgen, så kan titte til uken!! Tusen takk om dere gidder=) Monica 280384
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Takk,for en fin velkomst..Koslig å være her igjen... Jeg kan gjerne spå deg ja. Men jeg trenger din partners dato,slik at jeg får mest innfo.... Ja,gjerne spå meg...Jeg er nyskerig jeg veit du,hehe... Det går helt fint,ingen stress.. Jeg er født 17.10.79 han er født 02.06.62 Tusen takk Ha en fin kveld.
kaos83 Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 hallo monca:) d er så dumt at dette enda ikke har klaffet... men når jeg ser på deg tenker jeg på kjøkkenet, må bare spørre om det betyr noe for deg.. hehe må skjekkke feelingen. Jeg har vell sagt mars på deg lenge har jeg ikke? føler det er et hindetr her dere må overvinne som par. har forholdet deres vært litt anspent nå? må bare spåørre om d jeg får opp her hehe
monca*84*j12 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2009 tussimor: Det er kjempe snillt at du tar deg tid! Alltid koslig og se noen av de faste traverne her inne=) Min kjære er født 2juli 76m hadde burdag i går=) Fomle: hmmm.. Kjøkkenet sier meg egentlig ikke så mye.. hehe i forhold til forholdet vårt så er det ikke noe som ikke er som det skal. Jeg har vært så utrolig heldig med min kjære, og vi har det veldig fint sammen. Er utrolig takknemlig for den gutten altså. Han er min støtte og beste venn. Høres kanskje litt klisje ut, men det er en gangske mektig greie og ha så mye følser for en annen person. Jeg håper jo han skal fri snart jeg da.. hehe Om jeg ikke rekker og titte på dere på jobb i dag, så tar jeg det på Mandag!! klemklem
monca*84*j12 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2009 Ser du er inne nå tussimor, så dytter litt jeg=)
monca*84*j12 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2009 tussimor!! Jeg glemte litt at jeg skulle spå deg da.. hehe Skriver bare det jeg får inn jeg... Jeg føler du går rundt og drømmer om noe, og at det er forrandringer på vei i livet ditt.. går du og drømmer om og gjøre noe? Føler tiden er litt inne for det.. Og det fører med seg noen forrandringer, som er positive! litt usikker på hva det gjelder. Men har en følse av at det gjelder en gründer ide eller noe, noe innen for karriere! Du må tørre, hopp i det. Har du mann? Jeg føler en oppblomstring i kjærligheten her.. Enten får du deg en mann, eller så går dere inn i en veldig bra perriode! Får nesten litt sommerfugler i magen her jeg sitter.. hehe... Dette er det jeg får inn sånn med en gang. Om det er noe spesefikt du vil jeg skal titte på må du bare rope ut=) Fikk forresten inn no på tampen her. Noe med et av barn som også står ovenfor en utfordring.. gir det mening? klem
*Idae123 Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 jeg tror helt ærlig at det ikke er lenge til du får positiv graviditetstest, jeg mener at vente tiden din er snart over
monca*84*j12 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. juli 2009 Ååå det er så spennende. Alle har sagt: nei det skjer ikke no før utpå høsten eller til våren igjen.. Men plutselig har mange snudd og sagt det kommer til og skje nå.. såååå spennende!!! Jeg var ferdig med mensen i går trur jeg, så da er det den lange ventetiden igjen. Men det som er, er at jeg tok en test 2juli, den ble negativ. Men et lite sted oppi hodet mitt sier jeg burde teste igjen nå. For jeg har vært mye kvalm i det siste. Og det skjønner jeg ikke.. Men men... jeg har jo akkuratt hatt mensen, så det KAN jo ikke stemme heller.. Velger og bruke fornuften.. Men tusen takk for at du gir meg håp! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå