Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Nå spådd jeg deg uten partner,men fikk opp gravidtet ja.. Du får en liten prins.... Du får også gode nyheter ganske snart(hvis du ikke allerde har fått dem)Det kan være svar på søknad,jobb,nyheter,gledelige nyheter,en uventet tlf samtale,osv.... Keiserinnen står for fruktbarhet og en handling som involverer en initiativ. Empress er imidlertid også av ukjent og hemmelig, av og til uvitenhet. Vær, generøsitet, morskap, ekte kjærlighet.Masse glede.. Kos deg..
kaos83 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 min kjære er født 241181 takk som så, fik en pos easy cup i morges.. og har trukket keiserinnen hver gang jeg har sett i tarot denne uken... hehe:) hvordan er det med deg om dagen?
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Bare bra her veit du...Enn med deg da??Du stråler nok om dagen;) Klem
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Ja,takk jeg vil gjerne bli spådd ja.. jeg er født 17.10.79,han er født 02.06.62 Venter spent på svar... Klem
kaos83 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2009 heisann tussimor, takker for svar... Hva vil du bli spådd om egentlig? Lettere om jeg får et spørsmål. Når jeg ser deg bare sånn uten oe får jeg opp en liten gutt og jente og grønt gress. Føler det er god stemning rundt deg, har du ferie nå kanskje? Men er liksom ikke noe spesielt som kommer til meg... Jeg har testet pos på torsdag på en esy cup men cb forblir negativ så da tror jeg kanskje jeg ikke er gravid likevell.... Skjønner ingenting jeg... Ser du noe mer om det? jeg har jo ikke hatt blødning så er jo heller ingen sa;)
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Ser at du blir gravid ja,og at du har et veldig stort ønske om å få barn .Du er en kjærlig person som liker er glad i mennesker..Hva lurte du egentlig på??Om du er gravid??Da er svaret ja....Men du må "slappe av"litt ,da dine hormoner "leker" seg vilt.. Jeg lurer på om du ser noe spennedene om meg??Ang penger/okonomi??..Og kjærlighten da selvf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå