mirakel-ønskes Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Jeg hadde en intens smerte i høyre siden av magen i dag men som gikk ganske fort over igjen? Kan det være noe i gjæret her??? hadde el på søndag
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Sjekk ut tråden: festeblødning, når kommer den? Startet av candygirl_fødeklar=)=)=) Ligger ca midt på siden nå tror jeg - der står det litt om festeblødning...
mirakel-ønskes Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Takk; Jeg har ikke blødninger men smerter i magen
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Kan jo være egget som graver seg inn i livmorslimhinnen - det er jo noen kvinner som kan kjenne det... Jeg hadde litt smerter i magen i går kveld og i dag tidlig, tenkte ikke over at det kunne være festesmerter, men kanskje det? Litt senere i dag har det kommet bittelitt ros/brunaktig utflod som jeg mistenker er festeblødning - jeg er 6 dpo i dag, altså 6 dager etter eggløsning... Kan begynne å teste om noen dager =) Så spennende da Aischa2010 - krysser fingrene for at det kan være festesmerter du har da =) Lykk, lykke til =) Klems
You can call me Dårris Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Hei hei. Titter inn fra 1.tri. Jeg hadde festesmerter. Kjentes som stikninger i høyre side av livmoren:) Samme side som jeg hadde el på. Og så hadde jeg festeslim. (evt kraftig økt utflod Kaaaaanskje du har fått klaff:)
mirakel-ønskes Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2009 Ok? kan du forklare eksakt smerten og hvor den satt? Hvor lenge etter positiv el test fikk du disse smertene? Var de intense en liten stund?? Ca 20 min..klartte ikke gå oppreist en gang jeg da det sto på
You can call me Dårris Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Oi, min hukommelse er ganske begrenset for tiden, men jeg kan prøve. Husker at jeg satt i bilen når det var værst, så jeg prøvde ikke å reise meg. Hadde smertene litt til og fra over en periode på noen dager. Dette var før jeg fikk positiv test. Ikke så veldig intense, men mer som en pinsett som nappet i siden innvendig, og ned mot livmorhalsen. Jeg har også hatt sånne kraftige smerter, men det har vært el smerter. De ligner litt. Den gangen testet jeg ikke etter el for første gang på lenge, og da satt den:) Lykke til i allefall, jeg stikker innom for å følge med på hvordan det går. Håper å se deg på 1. tri om noen dager:)
mirakel-ønskes Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2009 jaja får bare vente å se..Har gått over nå,men bare en rar følelse i magen liksom:)
Going strong Skrevet 5. juli 2009 #10 Skrevet 5. juli 2009 Aischa2010,hei:) Hvordan var smertene dine?Kjente det litt ut som EL-smerter på høyresiden? Jeg har vært øm og har blitt litt vondere utover dagen på venstre siden.Venster eggstokk kan det kjennes ut som.Venter mens om en ukes tid.Skulle kle på meg en trang tights i stad,men tok den fort av meg.Sikkelig vondt når jeg gikk med den.Kjenner det litt når jeg setter meg også.Er ikke EL i allefall,det vet jeg,men muligheter for festing mon tro?
mirakel-ønskes Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. juli 2009 Som kniver spesielt når jeg satt meg ned eller gikk....Mine satt på høyre siden nærme eggstokker...Jeg hadde el på søndag/mandag så synes det var tidlig med festesmerter men mange sier at det kan være det..Men dine er jo mye senere i perioden så kan godt tenkes det er det:)))
mirakel-ønskes Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2009 Uff nå har jeg veldig stikkninger igjen....veksler på å ha menssmerter til stikkninger over hele underlivet.....Vondt joooo:( Og jeg har ikke testet positiv på El.tester siden mandag så kan ikke være det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå