Gå til innhold

Når legger dere dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veeeldig flink til å legge meg sent om kveldene....blir liksom halv 1 før jeg er i seng... er sååååååå pyton å stå opp med sand i øynene 5-6 om morgenen etter da ass! Prøver jeg å legge meg tidligere blir jeg bare liggende våken og så popper det opp ting i hodet mitt som jeg bare MÅ gjøre....

sukk...

skulle gjerne sovnet kl 11 jeg!!

noen tips?

telle sauer funker ikke;O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover du på dagen? Isåfall kan jeg anbefale å slutte med det.. Jeg kom inn i en ond sirkel der jeg sov på dagen, og ikke fikk sove på natta. Så ble jeg jo så trøtt at jeg MÅTTE sove på dagen igjen, og dermed hadde jeg det gående...

Skrevet

Jeg legger meg halv 11-11 også leser jeg en halvtime-time. Da sovner jeg greit.

Om jeg ikke hadde lest på sengen hadde jeg bare tenkt på en hel masse ting jeg skulle gjort. Hva med å finne frem en god bok? (jeg følte plutselig at jeg ble litt mer meg selv etter at jeg fikk ork og tid til å lese et par timer om dagen :))

Skrevet

Legger meg normalt ca kl 23, men de siste to ukene (VARMT!) har det blitt noe senere. Mannen har ferie så vi sover litt lenger annenhver dag. Knerten min våkner PRESIS kl 5.15 hver dag, og føler meg litt groggy om det bare har blitt 4-5 timer søvn, ja.....

Skrevet

Her blir det ofte litt for seint- gjerne rundt kl 24...Vil liksom ha litt tid for meg selv også på kvelden, da flisa sover veldig urolig de første par timene av kvelden- og må smokkes og passes på konstant. PES!! Men hun sover som regel til ca 06.30- 07 (HVIS hun sover!!), så det blir da en del søvn ihvertfall=)

Skrevet

her har det blitt veldig sent om dagen med denne varmen.mellom halv ett og halv to.normalt legger jeg meg tolv.for da har lille snupp sitt siste måltid.og da sover ho til 08.00.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...