Gå til innhold

Erfarne el-testere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt menstruasjon etter at minstemann ble født, men har testet med el test(CB) gjevnlig. Litt fordi jeg har følt meg gravid, litt fordi jeg lurte på når kroppen kom igang igjen.

For et par uker siden, så var test strekene like gjevne (sterke), tok en test nå i kveld og da var test streken mye sterkere enn kontroll streken. (Har i mellomperioden vært neg.)

Sist jeg var gravid tok jeg en el test først som var pos. Grav testen etterpå var da pos.

Mitt spørsmål er som følger; Jeg har en el test igjen så jeg lurer på hvor lenge en el test er positiv når den tester pos for eggløsning? Når burde jeg ta den siste jeg har for å eventuelt se om det kun var eggløsning eller om det er mulig at jeg er gravid? (Skal selvfølgelig ta en grav test om den er pos også, men gidder ikke kjøpe det om jeg kan avklare at det kun var el).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En el test er som regel positiv i 2 dager.. så hvis du venter 3-4 dager, så vilk jeg tro den skal vise negativt, så sant du ikke er gravid :)

Lykke til :)

Skrevet

Ok :-) Tusen takk for svar!

Rakk å ta testen før jeg så dette svaret, og el testen i dag var like positiv. Så da får jeg etterhvert enten kjøpe en grav test eller så ser jeg mensen om en 14 dagers tid.

Skrevet

Du får holde oss oppdatert da ;)

Masse lykke til!

Skrevet

Det skal jeg :-)

Lykke til du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...