endelig gravid :) :) !! Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Det er en litt tykk mellommåltid ... Plutselig vil prinsessa her bare drikke dette mange ganger om dagen.. helt kuttet ut middag og grøt... hva gjør jeg? Er dette kanskje ikke så bra siden den er ferdig tilbredt?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 jo det går sikkert bra. bedre enn å ikke få i seg noe i varmen nå. jeg liker den ikke for begge mine barn har gulpa veldig mye av de. skikkelig sur gulp, lenge etter.
Lemonia Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Har dette kommet ganske nylig? Kan det være varmen som gjør at hun foretrekker Drikki framfor mat? I såfall ville jeg latt henne spise/drikke det hun ønsker, innen rimeligheten da. Kan du prøve å friste henne med noe annet, som f.eks. en sunn og god smoothie? Litt kald vannmelon eller annen frukt (lag gjerne is av dem)?
babygullz <3 vilde Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Vilde ELSKER den. Men får i henne vanlig mat utenom og( grøt, mme, frukt og vann) her går den som mellommåltid da...går kortere tid fra drikkien til neste måltid, enn fra måltid til måltid.. men er bedre å få i noe enn ingenting da
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Her er det kun Drikki og pupp som går ned.. Det er så varmt at hun ikke vil ha noe annet. Har klart å få i henne kald velling da, men ellers er det ikke noe særlig med grøt og middag så går inn i munnen gitt..
endelig gravid :) :) !! Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2009 Da var det ikke bare hoss oss snuppa foretrakk drikki da hun spiser også masse vannmelon ,og drikker godt med vann ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå