Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene hatt skikkelig problemer med å holde tett når babyen trykker på blæren...jeg kan sitte i sofaen og plutselig trykker hun til og jeg tisser på meg....ikke sånn kjempemye, men jeg blir våt gjennom truse og thights...det er pinlig...er nervøs for å dra på besøk og sånn for tenk om jeg tisser på meg... Har prøvd å gå med truseinnlegg...men det blir jo bløtt med engang...og bind er så synlig i de små plaggene som blir vrukt i denne varmen... Jeg har fortsatt 26 dager til termin, og det blir vel ikke bedre?? *håper jo det blir det men*

Flere som ikke har helt kontroll nedentil om dagen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ikke sånn selv, men er ikke så langt på vei som deg heller. JM nevnte det, og sa at det er ganske vanlig. Hun gav meg en brosjyre om knipeøvelser som skulle utføres helst daglig eller annenhver dag. Det gjør at man får bedre kontroll i og etter svangerskapet. :)

Skrevet

Uff, skjønner det må være pinlig... men er det ikke bedre å bruke truseinnlegg/bind framfor å tisse i sofan?

Tena har jo spesialisert seg på å "ta i mot" urin, så kanskje det hjelper med truseinnlegg fra Tena?

Skrevet

Skal knipe som en gud!! :-) Og investere i en tena pakke! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...