Endelig mamma til 2 ( Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Samboer og jeg sliter; vi har INGEN favorittnavn!! og de vi kommer opp med, liker ikke den andre.. Vi tenkte på Oliver i et par måneder..helt til fant ut at kommer til å bli topp 1 for 2009 og dermed uaktuelt (annenhver gutt heter jo det om dagen!!!) Storesøster heter Helene, så hadde vært artig med et H-navn... Men synes ikke er så mange fine på H.. Sambo har et stort ønske om Håkon, synes først det var veldig kjedelig og litt "kronprins Håkon"-assosiasjoner..men skjønner at kanskje må bøye av da ikke selv har forslag som faller i smak (mine var Kristian og Sivert) Noen forslag hva som passer til Helene..og som ikke slutter på S da etternavnet begynner på S og følgelig blir litt tungt å si..."mattias s...) Frk.Oppgitt
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Hehe, pust ut, her skal du få hjelp ;-) Guttenavn på H hadde vært kult ja, her er noen forslag: Helene og Henrik Helene og Henry Helene og Helmer Helene og Herman Helene og Hans Helene og Håvard Helene og Håkon Helene og Hektor Helene og Heine Helene og Hugo Herman er min favoritt :-) eller Henrik!
Rampongi Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Henrik Håvard Hans men det finnes jo mange fine navn som ikke begynner på H også..
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Haldor Hogne Helmer Hilmar Herman Halvdan Hardtvig ellers er jeg forøvrig for at søsken skal ha forskjellige initialer: Helene og Bror Amund Helene og Lauritz Helene og Lorentz Helene og Even Helene og Johan
deskjet Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Hmm.. -Håvard -Henrik -Helje -Henning Om ikke det er et "must" at det skal være på H, så synes jeg følgende er fine navn -Nataniel -Chrisander -Timian -Arin -Dani
Cornelianelia Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Helene og Håvard Helene og Hallvard Helene og Herman Helene og Henrik Heine er også fint, men det blir kanskje litt for likt? Helene og Heine? Synes forresten ikke søskennavn må begynne på samme bokstav. Kjenner et søskenpar som heter Helene og Gustav og synes det er en flott kombinasjon. Andre forslag jeg synes passer med Helene: Helene og Eirik Helene og Oskar Helene og August Helene og Ulrik Helene og David Helene og Benjamin Helene og Mikkel Helene og Aksel Massevis som passer med Helene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå