~*MulattMamma*~ Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har også tenkt på det, men kan ikke helt bestemme meg hva jeg synes...
Rampongi Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Det er jo i utgpunktet et hav.. og en eventyrprins. Det er et nusselig navn, men husk at Caspian er liten gutt en ganske kort del av livet sitt.. Mesteparten er han en voksen mann.. jeg hadde stusset om jeg hadde møtt en 25åring som het Caspian..
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Synes det er tøft jeg! Men, kanskje litt FOR tøft..
Sesilia Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Liker det veldig godt! C S Lewis bruker det i Narniabøkene.... Og det er gøy! Liker navnet!
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Tenker bare på havet. Jeg syns ikke det passer som navn på et menneske.
Vipsenmamma Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Pinglete, grusomt, harry, forferdelig, jævlig, latterlig. Jeg kan ikke se at en voksen næringslivsleder er glad for å ha fått navnet Caspian.
ulydia Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 Hehe...alle skal ikkje bli næringslivsleiarar, då! Kanskje Caspian er ein forfattar, musikar, barnevernspedagog, lærar eller noko? Men ikkje eit namn eg hadde valt sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå