Trulle med tulle og spire Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hei, kommer visst ikke helt inn i syklusen min etter pilleslutt. Venter på TR. Og har neg tester, så vet jeg ikke er gravid. Men har hørt at akupunktur er bra. Noen som har noen å anbefale i Oslo-området? Eller erfaringer med det?
iris76 Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Hei trulle Jeg går til Balderklinikken midt i Oslo til en som heter Kari. Hun er veldig bra og har hjulpet mange. Hun gir mange gode råd også:-) ellers har jeg hørt at Frøyaklinikken også er bra. Her har de flere behandllings former for infertilitet. Personlig merker jeg en veldig god forbedring på syklus etter jeg begynte med Akupunktur. Har mindre smerter ved mens, mer EL slim ved El. o.g 100% regelmessig syklus. Den siste pp nå gikk jeg ikke til henne og jeg føler alerede at jeg ikke er like fruktbar nå som i forrige pp. Veldig rart men sant...... Jeg har full tro på dette. og også regelmessig gå til aku. når man er gravid og rett før fødsel. har veninner med veldig gode erfaringer når det gjelder det. Lykke til!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Anny Carlsson på Torshov Naturmedisinske Senter Jeg ble gravid etter 8 behandlinger hos henne
Trulle med tulle og spire Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2009 Takk for svar. Er så greit å gå til noen som blir anbefalt. Da skal jeg bestille meg time ) Satser på at TR kommer snart da. Blir så utolmodig av å vente på neste pp. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå