Gå til innhold

Dere med to-eggede tvillinger

Litt tjukk på midten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om dere hadd eggløsning fra begge sidene?

Jeg får store smerter når jeg har eggløsning på den ene siden (annenhver for hver mnd.) Men noen ganger kommer det smerter på den andre siden ett par dager etter EL. Er det muligens enda ett egg som kommer?

Er helt grønn på sånt. Og ser på det som lite sannsynlig at jeg kommer til å få tvillinger noen gang men. En må få lov til å drømme litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det husker jeg faktisk ikke, men jeg hadde det som deg at jeg kjente hvor og når egget løsnet (eller at det skjedde noe da).

Jeg kjente også selve befruktningen denne gangen med to (det gjorde jeg ikke med mine to første, eller så visste jeg iallefall ikke hva jeg kjente :))

Jeg hadde få odds med meg som skulle øke sjansene mine for to men jeg velger å tro på tankens kraft og ønsket meg det veldig sterkt (og har gjort det i mange mange år og jammmen meg slo vi til denne gangen og om ca 6 uker kommer det en liten gutt og en liten jente til i familien vår (som rommer en gutt og en jente fra før)

Lykke til både med drømmer og evnt prøving :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei ;-)

Om jeg skal være ærlig så veit jeg faktiskt ikke..

Har aldrig lurt på det spørsmålet.

Mina småsøsken er en-eggade od det er ju den "typen" som er arftligt.

Jeg har nå to-eggade og jeg lurer selv om vi vil ha en til om det slutter med tvilling svagerskap!

Er det stor chans at det blir tvillinger igen da man har varit så givmild første gangen?

Er nå i uke 36,6 og venter på mine jenter!

Lycke till :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...