Gå til innhold

Kan jeg ha med mannen min på utskraping/min historie MA

Poppy

Anbefalte innlegg

Hei! Fikk konstatert MA i dag, er uke 7. Hadde nok ikke overlevd lenger enn uke 5. Vi har prøvd i 4 år og ble gravide for første gang med IVF (4.forsøk). Så sorgen og nedturen er kanskje også om mulig enda verre når man har slitt så mye for å komme i mål. Jeg trøster meg likevel med at jeg har blitt gravid og at vi nå mistet ikke nødvendigvis har å gjøre med at vi har slitt mye med å bli gravide. At det kan skje alle og at det oftest skjer første gang.

Ser jo at det er mange som har opplevd dette som har blitt gravide igjen og hvor alt har gått bra!

Jeg skal ta utskraping i morgen. Kan jeg ta med mannen min?

Vi fortsetter å prøve, har to forsøk igjen, så vi gir oss ikke!

Vil bare si at jeg fant mye trøst her på dette forumet. Takk for fine innlegg.

Fortsetter under...

Vil først bare si at jeg føler med deg. Gikk gjennom akkurat det samme for en uke siden, og det er ingen trivelig opplevelse. Spesielt vondt må det jo være sien dere har prøvd så lenge. Men nå vet dere i alle fall at det går, så da er det jo bare å fortsette å prøve.

Til spørsmålet ditt: Ja, ta med mannen din!! Min samboer var med meg hele dagen, og det var veldig trygt og godt for meg. Ser det varierer litt hvor lenge man er på sykehuset, men jeg var der fra 08:00 til 16:00 - og det er mange timer å være alene i en sånn situasjon.

Lykke til i morgen og med videre forsøk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...