Gå til innhold

Kan noen svare meg? Ang symptomer og ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. PP brukte vi ingen eggløsningstester, og koste oss etter ca når jeg trodde jeg hadde eggløsning... I denne ca perioden og frem til mensen hadde jeg en god del stikkinger, mensmurringer nederst i magen, fikk den gang mensen 9 dager forsinket (har hatt regelmessig mens,nesten på dagen, oxo etter p-pille slutt som var i desember). HMM

Nå 2 PP brukte digital CB eggløsningstester og fikk 2 dager der jeg hadde LH stigning. Koste oss både dagen før første LH stigning, samme dag og dagen etter oxo... Nå har det gått litt over en uke etter eggløsning og jeg kjenner ingen stikninger, mensmurringer slik som jeg gjorde første gang. I grunn ingen andre symptomer heller...

Men det jeg lurer litt på er dette med dise murringene. Noen logisk grunn til dette??? Noen med samme opplevelse.? Har IKM tors fre uke 28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med "symptomer" er vanskelig :) Det er jo ofte ikke likt fra måned til måned heller. Jeg hadde av og til masse "symptomer" mellom el og ikm selv om jeg ikke var gravid, mens andre måneder merket jeg fint lite. disse murringene og stikningene er vel bare vanlig psm i mange tilfeller. Det er vanskelig å skille mellom pms og gravid-symptomer den første tiden.

Den måneden jeg faktisk ble gravid merket jeg ingenting før jeg begynte å spy som en gris i uke 6-7 :) Så man kan jo faktisk bli gravid uten symptomer :)

Vi brukte til gjengjeld 2,5 år på å få laget denne lille babyen, så når jeg først ble gravid hadde jeg jo store forventninger om MASSE symptomer helt fra egget ble befruktet :) Hehe... I alle fall etter å ha lest så mye her inne. For her inne virker det som at alle har symptomer nesten fra før eggløsningen :) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...