Kath:) Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Alt sto bra til og teminen ble satt til 1 desember. Og jeg som var nesten sikker på at det ble gutt.., men det blir ei Jente!)) Legen sa hun var ganske så sikker, men kunne ikke garantere det. Men hun sa jeg kunne bare dra og kjøpe en liten kjole, og det gjorde jeg! En liten rosa kjole med jordbær på!)
Chaiemae Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Så fint at alt sto bra til. Det blir nok kos med en liten jente ) Har du tenkt på navn?
satser & vesla Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Heia Kath:-) Så artig, du også venter ei lita snuppe ;-) Snuppa mi sparker hardere og hardere for hver dag som går. Kjempegøy å se magen bevege seg når jeg ligger på sofaen :-) Jeg har iallefall begynt med innkjøpsforberedelsen. Handler litt og litt praktiske ting gjennom salg og finn.no. Fin tid å gjøre det på enn høygravid og kanskje kranglete bekken. Ellers så har jeg arvet haug med klær fra venner :-) Kos deg med rosakjolen til babyen i kveld :-)
Tjorven1 Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Hurra! Så koselig, da får småfrøknene våre mye glede av hverandre. God å kunne ha en andre uten pappa i nærheten og vokse opp med, da blir det tre jenter innen en liten radius. Hurra!
bumpi de bump Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Så morsomt Kath! Håper virkelig at jeg kommer etter om ikke alt forlenge jeg óg : )
Månestråle75 Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Så utrolig bra at alt gikk fint på UL. Jeg husker jeg var litt nervøs på forhånd.. Og så venter du ei lita jente ) Kjempekoselig! Har du begynt å tenke på navn ennå? Jeg bestemte meg når jeg satt på trikken hjem fra UL. Så siden 23. okotber har det vært Emma. Var litt spent på om navnet ville passe da hun ble født, men hun kunne ikke ha hett noe annet. Hun er en Emma, kort og godt ) Kos deg masse med magen! Klem fra
Lacey*har fått erta Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Gratulerer Kath! Synes plutselig det er et rush med jenter her inne Selv skal jeg ha en gutt akkurat rundt de tider din lille tullemor har tenkt å komme.
Kath:) Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2009 Takk alle sammen, så koselig å lese! Ja jeg har tenkt på navn og har veldig lyst å kalle henne Tora Håper det blir som deg Månestråle at navnet passer til henne når hun blir født. Ser for meg ei bestemt lita frøken! Tjorven1, det blir skikkelig hyggelig når vi møtes med de små jentene! Satser: Jeg tenker også at jeg skal gjøre innkjøpene mens jeg er i form. Og sommerferien er jo en fin anledning til å titte rundt. Har allerede kjøpt vogn jeg da...) Syntes kanskje det var litt tidlig, men det var halv pris på Simo kombivogn pga utgående farger og jeg slo til! Det er jo bare litt over en uke til jeg er 5 mnd på vei:)) Tiden raser jo avgårde! Bumpi de bump, nå må du også snart bli gravid! Du skal se det er rett rundt hjørnet;) Sommer og sol gjør susen! Koselig du skal ha en liten utt Lacey Knertefar og erta nesten samtidig med meg! Når er datoen du har termin da? Jeg trodde selv jeg skulle få gutt på grunn av rushet med jenter her inne, og tenkte at nå blir det nok gutt. Ble veldig overrasket når det var ei lita snuppe i magen!)
Lacey*har fått erta Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 Har termin 5. desember og gleder meg stort over lillegutt.. Hadde vært like glad uansett jeg. Kjønnet spiller ingen stor rolle. )
Kath:) Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2009 Jeg fikk termin først 4 des, men den ble flyttet til 1 des etter ultralyd. Kanskje vi får samme dag! Dette blir spennende! Nei kjønnet spiller ingen rolle. Jeg hadde også blitt glad uansett:)) Koselig med liten gutt da!)
angelica-s Skrevet 3. juli 2009 #11 Skrevet 3. juli 2009 Så bra at alt sto bra til med den lille:) Er så herlig med sånne små rosa kjoler. Har akkurat kjøpt inn til et par venninner av meg som har fått og får jente:) de er bare så nusselige:)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 Gratulerer så masse med ei lita jente kath ! Så gøy. Misunner dere i osloområdet litt som er i samme situasjon og bor i nærheten av hverandre...Kos deg videre med graviditeten :-)
villee Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 Gratulerer så mye Kath! Vi er flere her som har termin ganske så likt. Jeg har også ei jente i magen og termin er 6.12. Vi var på UL for noen dager siden og alt var bra. Sommerhilsen fra Villee (snart mor til 3 stork-barn)
Kath:) Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 6. juli 2009 Takk igjen!)) Du skulle bodd nærmere Oslo Gitte, hadde vært så gøy å få møtt deg og tvillingene dine! Så gøy Villee at du også har termin i desember. Blir litt av en julegave dette! )) Er du mor til 3 storkebarn alene? Jeg tenker noen ganger at jeg senere kommer til å kanskje prøve å få et barn til i danmark. Fint med søsken. Men først blir det ett så får jeg se;))
Kath:) Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 6. juli 2009 Jeg mente mor til 2 storkebarn, snart 3:) Gikk litt fort i svingene her;)
bimsalabim Skrevet 6. juli 2009 #16 Skrevet 6. juli 2009 Så koselig at du også venter ei lita jente da, Kath :-) Og fint å høre at alt sto bra til! Og tenkt at du nå snart er 5 måneder på vei. Synes ikke det er så lenge siden du fortalte at du var gravid.. Ja, tida flyr - knappe 7 uker til min egen lille tulle forventer å se dagens lys nå.. Kan fortsatt nesten ikke fatte det ;-)
villee Skrevet 7. juli 2009 #17 Skrevet 7. juli 2009 Hei Kath igjen! Jeg er samboer med ei jente (eller må nesten si dame). Vi har ei jente på 7 år og en gutt snart 3 år og nå er det jentes tur igjen. Vi gleder oss veldig å få en baby i huset igjen! Lykke til med graviditeten....snakkes.
Kath:) Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #18 Skrevet 10. juli 2009 Bimsalabim, så fort tiden flyr! Tenk bare 7 uker igjen:) Så spennende:)) Har du funnet noe navn til henne da? Har du alt utstyr i hus?
bimsalabim Skrevet 12. juli 2009 #19 Skrevet 12. juli 2009 Hei igjen Kath! Og nå er det bare 6 uker igjen :-) Driver og "smaker" på et par navn - men det er mulig jeg må se henne før jeg vet hva som føles riktig :-) Fint navn du har bestemt deg for, forresten! Ellers så fylles leiligheten opp med utstyr - men føler jeg har masse igjen å ordne og handle.. Så - selv om jeg gleder meg veldig - så håper jeg ikke den lille bestemmer seg for å komme så veldig mye før termin ;-) Men nå er det ferie og så permisjon, så får nok ordnet mye de kommende ukene. Hva med deg? Mye utstyr i hus allerede?
Storkmor? Skrevet 16. juli 2009 #20 Skrevet 16. juli 2009 Kjære Kath! Det er så koselig å lese om ultralyd og navn og alt!! Tenk, jente da... Håper alt er bra og du har det fint!! Masse gode tanker!
Kath:) Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #21 Skrevet 19. juli 2009 Bimsalabim:Så koselig! Jeg har også begynt å kjøpe inn en del nå. Det lønner seg å følge med når det er tilbud. Har kjøpt vogn til halv pris og noe klær som det var salg på hos Fru Lyng. Handler også litt på Ikea. Synes det er veldig koselig å planlegge til babyen kommer, og har begynt å strikke babyteppe i ull, samme som de har hos Nøstebarn. Storkmor? Takk, jeg har det fint! Tar det rolig i sommerferien. Fortsatt trøtt og sliten, men jeg koser meg, Hvordan går det med deg da? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå