Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bekkensmerter mellom beina og har hatt det i MANGE uker. Men i dag har jeg begynt å verke skikkelig i hofteleddene, kjennes nesten ut som de er løse (mest på venstre side). Tok en dusj i sted og var faktisk redd jeg skulle ramle når jeg skulle ut av dusjen, for foten føles som den skal svikte under meg.....er dette en forverring av bekkenløsningen?? jeg er i uke 37 nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det samme i venstre foten min selv. Merket egentlig ikke noe galt før jeg gikk ut av senga, da sviktet beinet og jeg deiset i gulvet. Forstuet en tå og slo armen min.

Andre sier det kan være klem på isjasnerven eller noe sånt.. vet ikke helt jeg.

Ekkelt var det jo og det tok noen dager før den føltes normal igjen. Kjenner det innimellom, men heldigvis ikke så ille.

Skrevet

Jeg har hatt det samme i begge mine svangerskap. Jeg hadde det i 2. trimester begge gangene, men så gikk det over av seg selv. Jeg syntes mest det var som en "klikking" i hofta. Følte som om foten på venstre side kunne svikte under meg når som helst. gikk til fysioterapi forrige svangerskap og fysioterapeuten mente at det var muskulært. Og at setemuskelen på venstre side var strammere enn på høyre. Selv tror jeg at det var mer hormonelt. Ikke vet jeg, men gikk i alle fall over da jeg kom i 3.trimester og da hodet festet seg var jeg i superform:-) Det er kjempeubehagelig og jeg håper at det bedrer seg for deg:-)

Skrevet

Ja det kan minne om noe som står i klem...for det kommer sånne skyte smerter når jeg reiser meg opp eller sprer beina for langt fra hverandre..( hvis jeg skal stige ut av badekaret f.eks) Men nå i dag har smerten bedegd seg bakover mot venstre side av korsryggen også...verk og murring i ryggen...Stiker når jeg gjør enkelte bevegelser eller må bøye meg fo å ta opp noe fra gulvet. Er aleine hjemme og, så har ikke mannen her til å hjelpe meg.. Kjenner jeg får kynnere og murringer i magen når jeg tar meg en ruslerunde med bikkjen...men har ikke så mange stillinger jeg kan legge meg ned å strekke ut etterpå heller...åååhhh...vil ikke ha mer vondter nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...