prinsnummer3 Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Jeg er på min 8 dag på overtid med nummer tre, og det er varmt kan man si, flere med meg? Er så utrolig klar for at det skal skje noe, hadde noe rier natt til onsdag, var på sykehuset en tur, men så ble det bom stille, og så bar det hjem igjen. Nå i dag har jeg noe rødlig slimete utflod(sorry detaljer), så nå lurer jeg på om slimproppen er i ferd med å gå. :-) :-) :-) Flere som sliter litt i varmen? Har lyst på baby jeg nå!!!! sukk Måtte bare ha det ut!!!
Poppie Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Du er ikke alene. Jeg er 12 dager over termin med nummer 2. Teknisk sett er jeg vel ikke på overtid før om 2 dager, siden det ikke kalles overtid før 2 uker etter termin. Sliter i varmen ja! Men hadde igrunn vært verre med nyfødt nå med 30 grader på soverommet. Blir kjøligere i løpet av helgen :-) Heldige du som merker at noe er på gang ihvertfall, med rier og slimpropp eller tegningsblødning. Jeg merker ingenting, så skjer nok ikke noe med det første. Sist ble jeg satt igang 16 dager over termin, så det er jo uansett ikke mange dagene igjen til jeg møter babyen :-D
honningbien Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 I forhold til dere så skal jeg jo ikke klage. "bare" 4 dager over her. Men d er jo så varmt!! Dagene går greit, da kan man jo bare finne skygge. Men som Poppie sier, 30 grader på soverommet er nesten uutholdelig.... Lurer på hvordan d er på føden/barsel for tiden. Vurderer å ta m vifta hvis d skjer noe....
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Er 7 dager på overtid, og det ser ikke ut som om det skal skje noen verdens ting her. Blir vel gående som elefanten.... Og føler meg som en, med hovne bein, vond rygg og altfor varmt. Nei, nå får den lille snart se å komme ut. Lykke til til alle dere som bare venter og venter........
Poppie Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Anbefaler å ta med vifte på føden ja! Jeg var innom på kontroll i går (Ullevål) og der var det skikkelig varmt, og i rommene på solsiden av bygget gikk det nesten ikke an å være sa jordmor. Virker ikke noe særlig å føde da, jeg ble dårlig bare av å vente på å komme inn på kontroll... Ikke aircondition der akkurat. Men de har noen vifter som kan brukes under fødsel. Likevel syns de det ville være lurt å ta med egen vifte, sånn i tilfelle, akkurat nå i denne varmen. Men beste tips for varmen er: Fød på natten eller vent til søndag ;-) Jeg har tenkt å føde i natt;-)
honningbien Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Da satser vi på at d skjer noe til natten:) Tar nok m viften uansett. Skal føde på Bærum, sikkert like varmt der. Sola steker på bygget hele dagen.. Masse lykke til alle sammen, snart er de små her:)))
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Så kjekt å se at det er flere.... jeg er 6 dager på overtid. Mye maserier, og er veldig myk, tøyelig og moden i følge min jordmor. Var der i dag, 4 cm åpning :-).... men riene uteblir. Ble tøyet i dag, så håper noe skjer i natt... men ingen garanti. Har forsåvidt ellers kost meg i finværet. Rolige dager på terrassen i bikini har ikke akkurat gjort meg sur. Men varmt om natten. Det er enten laken eller nettoen som teller :-) Lykke til damer. Håper det går unna snart.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 er 3 dager over tiden hær men burde nok ikke klage i forhold til dere som er mye lengre over...
SokkeLaila Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 -5 dager, men ser ut som det IALLEFALL blir å starte på den 6. overtidsdagen.. Ikke tegn til at neo som helst skal skje her. Hadde hva jeg tror var maserier på mandag, men siden har det vært stille.. Overtidsvurdering til uka, men jeg håper jo å føde til helga, Det hadde vært fantastisk! Fødevibber til oss alle!
prinsnummer3 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2009 Tusen takk for svar, det gjorde godt å se at det var flere enn meg!! Har noen av dere født nå? Er på min 10 dag på overtid nå
Poppie Skrevet 4. juli 2009 #11 Skrevet 4. juli 2009 Har ikke født ennå jeg ihvertfall. Er på min 14. dag på overtid i dag. Det går vel snart mot igangsetting tenker jeg. Ikke så festlig på umodne forhold, men men. Har ihvertfall under en uke igjen før jeg får hilse på babyen!!!
SokkeLaila Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 7 dager 1 uke 1/52 av et år.. Overtiiiid! :/ Ikke antydning tl at NOE skjer her i dag, heller! Jaja -helgen er fremdeles ung! Fødevibber til oss alle i denne elendige båten kalt 'Overtid'!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 er hær ennå jeg også 5 dager over... bare litt vondt i ryggen og i benene ved musa... ikke lett og forklare, men vagger bra sexy bortover etterhvert
Countess Skrevet 4. juli 2009 #14 Skrevet 4. juli 2009 Klar for å bli gravid overtid: der har jeg også vondt! Kjenner ut som jeg har blåmerke,men har jo ikke slått meg. Har tenkt på hva det kunne være,men skjønnte ikke hvordag det kunne ha noe sammenheng me å være gravid å gjøre.. Kansje det har det da Jeg hadde ul termin igår jeg, og mense termin idag. Så får håpe at det kansje er mense terminen som stemmer da
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. juli 2009 #16 Skrevet 4. juli 2009 håper de er et godt tegn for oss da ja føles som man er blå liksom men er ganske umulig hehe lov å håpe de skjer noe snart mens termin var 23.juni ul termin 29 juni.... overtids kontroll på fredag den 10 juli, så håper på enten er småen ute til da eller jeg vil bli satt i gang snart.... orker snart ikke mere... bare tenker på dere som er 10-14 dager over.. skulle ikke vært lov
honningbien Skrevet 4. juli 2009 #17 Skrevet 4. juli 2009 Er er fortsatt jeg og. 6 dager over ul.termin, men har menstermin i morgen. Så nå stiger i hvertfall forhåpningene. Har uansett overtidskontroll på mandag. Da får jeg jo sjekket at alt står bra til med lillemann. Hadde egentlig lovet meg selv å ikke bli utålmodig før den 5. Juli var passert, men ikke enkelt d der.. Er jo så spent på å treffe han!!
kokelimonke Skrevet 4. juli 2009 #18 Skrevet 4. juli 2009 Er her jeg og, 12 dager over ul-termin.....:-S Skal på overtidskontroll på mandag, håper i det minste på at kroppen er klar.. Hadde forsåvidt innstilt meg på overtid, ettersom jeg gikk 2 uker over sist og, men blir jo en smule utålmodig likevel...hrmff. Nå ser det jo hvertfall ut til at temperaturen blir litt mer levelig fra i morgen av, spådd regn hele uka og 15-21 grader ;-) Tvitvi alle =)
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #19 Skrevet 4. juli 2009 5 dager over ULtermin her. Varmen tar snart kål på meg. Ikke lett å kose seg når man ikke orker noe som helst. Dagene går saaaakte ( Nå værker det i ryggen i alle fall... Tør ikke å håpe på at det er i gang. Gikk over 10 dager sist men da var jeg i topp form og det gjorde ingenting. Igår kveld var det skikkelig uvær her i Oslo og da kjente jeg for første gang på halvannen uke at energien strømmet på men nå er det jammen like varmt igjen og jeg er like matt i kroppen og tett i pappen ! Gleder meg til lavere temperaturer og friskere luft. Uansett snart er den lille her og da er denne siste plagsomme tiden blott et minne ) Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå