Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på konroll idag og jenta veide nesten 8 kilo :) Forrige gang vi var der, for 15 dager siden veide hun knappe 7,5. Synes dere 500 g er mye på 2 uker? Asså, hun spiser ikke mer enn før egentlig og til nå har hun hatt jevne vektøkninger på 500 gram på 5-6 uker.. HS slo ikke varselalarm eller noe men ble litt overrasket bare. Hehe. Hun har forøvrig vokst 1 cm siden sist og :)

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Så vidt jeg vet sier de at mellom 100 og 250 gram i uka er normalen :-)

Skrevet

Sønnen min (bare 2 mnd), la på seg 400 g i uka i snitt den første tiden. Siden har han ligget på i overkant av 300 g i uka. Har lagt på seg 3 kg på 8 uker, og det er bare bra. Og barna kan jo legge på seg litt i rykk og napp. Kanskje hun har vært mindre aktiv i det siste grunnet varmen?

Skrevet

Småtten min gikk opp 1,4 kg mellom firemånederskontrollen og femmånederskontrollen... Var nesten fem uker mellom. Fra å ligge lavt på vektkurven hoppet han opp akkurat til gjennomsnittspercentilen. Spent på halvtårskontrollen om ei uke. :)

Skrevet

Min har lagt på seg 400 nesten hver uke siden han ble født (er 4 mnd nå), ikke noe unoralt i følge hs..

Skrevet

Synes det høres fint ut jeg.. dessuten vokser de jo ofte i rykk og napp :-) De kan ikke bli overvektige når de er så små!

Skrevet

Takker for innspill ;) Er ikke redd for at hun er overvektig eller noe slikt, syns bare det var en plutselig vektøkning..Hun er akkurat passe :)

Skrevet

Min knert legger på seg 200-300 gr pr uke enda, han er snart 1/2 år. Tror ikke det er så mye, synes kanskje heller 500 gr på 5-6 uker var litt lite?

Skrevet

Tjaa kanskje? Har fått høre hele tiden at hun er gjennomsnittlig tung :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...