Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Og jammen meg, det funka... er bare 33 uker på vei, men har kjøpt en boks for å teste. Det er litt forskjellig informasjon om når man skal begynne, noen sier man kan ta det hele 3 tri, mens noen sier at man ikke skal begynne før uke 35. Men var jo ganske nyskjerrig da, så måtte forsøke :-) Tok bare en pille, det står på boksen at man skal ta 2 stk to ganger daglig. Men jommen meg var den ene pillen nok til å sette i gang noe... Både kynnere (som jeg ikke har hatt før), nedpress og stikninger kom morgenen etter (tok den på kvelden), og hele tiden etter (3 dager siden) så har jeg virkelig kjent at et eller annet skjer der nede, at det er forberedelser på gang. Så tør ikke ta flere piller før det har gått noen uker, har ikke lyst at småen skal komme SÅ mye for tidlig... Så jeg kan virkelig skrive under på at dette funker!
erteposen + 4 Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Det var en stor forskningsartikkel som avviste bringebærkapsler fullstendig, men jeg tor uanett at om en tror noe virker så gjør det akkurat det:)
LillyMy+1<3 Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Hvor får man kjøpt bringebærkapsler? Er i uke 34 nå, så tenkte jeg skulle begynne å prøve og.
Lykke X 4 Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Her er grundig info om bringebærblad. Deriblant forskning som er gjort på det av jordmødre i New Zealand. Det som er står her er skrevet i samråd med en av jordmødrene som har vært med på to studier vedr. bringebærblad: http://www.pregnancy.com.au/raspberry_leaf.htm http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ 10754818?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez. Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DiscoveryPanel.Pubmed _Discovery_RA&linkpos=1&log$=relatedarticles&logdbfrom=pubmed Du vet vel at bringebærblader ikke er ment til å starte fødsel, men til å styrke livmor før fødsel? Studiene har faktisk vist at de kan hindre en i å føde for tidlig og gå overtid.
Lykke X 4 Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Urtesenteret.no har rimelige kapsler og grei porto. De sender raskt, og man kan betale med faktura. Veldig fornøyd med den nettbutikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå