Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Tok en gravitest idag, å der va d en svak strek!!! :-) Mannfolke har vært hjemme akkurat 1 uka, hehe :-) Å imårn e bryllupe ;-) E sååå spent på om d kan være sant! Hadde helt syke eggløsningssmerta over begge eggstokkan tidlig i helga, så svært godt mulig d e en liten spira i magen ;-) eller kanskje 2 sia æ testa positivt så tidlig! Testa svært tidlig positivt forrige gang også, å gjett om tia går sakte når d e over 1 uka til mens :-) Men en strek e en strek ;-) Tok test pga va så ufattelig kvalm igår og fikk uvi idag :-P Åsså va d jammen mæ en strek dær! :-) Legan e kjempe positiv for at vi klare beholde, sia æ har bært fram et barn! æ ber om at vi slippe miste!! :-) Kos dokker masse alle sammen!! :-)
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer så masse da! Hold oss oppdatert:) Nå kilte det i magen min faktisk! hehe
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2009 Tusen takk!! :-) Mannfolke e i ekstase, så gla va han! ;-) kos dæ ;-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2009 Hihi,desembermirakel ;-) E d ikke rart kor gla man blir når man får høre at andre e gravid ;-)) Tuuusen takk :-) Ska nåkk holde doc oppdatert ja! :-) Goooklem
Milla med spettn :) Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 gratulerer :) om det kjæm en liten nå blir det tett mellom dem, men da får de stor glede av hverandre også håper for din del at dette går veien. koselig nyhet
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2009 Tusen takk Milla med spettn ;-) Vi vil så gjerne ha 2 tette, trur d e sundt for dem å ha hverandre ;-)) Æ nekte å tru at kroppen min bynne "tulle" nu som han har vist at han klare beholde å bære fram et barn :-)) Så går nåkk bra ;-) Positive tanka, gir positiv energi ;-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2009 Takk einsmulaa :-)) Ha en flott dag ;-)
Cupcake! Skrevet 2. juli 2009 #10 Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer så masse Da blir det to tette! koselig Og kos dere masse masse i morra
blomstre Skrevet 2. juli 2009 #11 Skrevet 2. juli 2009 Å så kjekt! Gratulerer m spire og til lykke med dagen i morgen! Tenker du kommer til å stråle! :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 2. juli 2009 Tusen takk! Ser du også skal ha 2 tette? :-)) Ska koose åss masse imårn ja, me goo mat og brus, hihi ;-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. juli 2009 Tusen takk blomstre :-) Glæde mæ som en unge til imårn ;-)
barbalib har to fine gutter Skrevet 2. juli 2009 #16 Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer så mye! Det var en koselig nyhet Ha en strålende dag i morgen!
Cupcake! Skrevet 2. juli 2009 #18 Skrevet 2. juli 2009 Jepp her blir det to tette..skrekk og gru og hipp hurra Regner med vi sees inne på bim
bønni Skrevet 2. juli 2009 #19 Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer både med strek og morgendagen sunnybeach :-) !
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #20 Skrevet 2. juli 2009 Næææ? Så arti!! :) Håpa verkeli at det går bra førr dåkker denna gangen også! Nu veit jo kroppen din korsn den ska gjør det riktig Kor tætt blir det mella di da? Katti va det gutten din va født? Korsn ska du gjør det i bryllupet nu da? Må vell bare hold dæ unna alkohol. Men det e jo ikkje verdens undergang da
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #22 Skrevet 2. juli 2009 Heya, HappyFreak :-) Kroppen vet kordan dn ska gjøre d ja ;-)) Gutten min e snart 8 mnd, så blir jo ikke sååå tett egentlig :-) For sikkerhets skyld så holde æ mæ unna alkohol, tar ingen sjansa :-) men har masse brus ;-) Ha en knallgo kvell :-)
Itsrejk Skrevet 2. juli 2009 #23 Skrevet 2. juli 2009 Det var jo imponerende effektivt da! Gratulerer masse! Setter vel bare en ekstra spiss på bryllupet dette, tenker jeg. En sånn liten, herlig hemmelighet.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. juli 2009 #24 Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer så masse er kjekt med 2 tette, har 15 1/2 mnd mellom mine to! er slitsomt, men jeg elsker det :)
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 2. juli 2009 #25 Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer, så utrolig hyggelig Ønsker dere en fantastisk dag imorgen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå