msunicorn Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Idag skjønner jeg ingenting av oppførselen til jenta mi på 7 mnd. Hun har ikke sovet 1 minutt idag. La henne som vanlig for første dupp å det endte i hylskrik. Gikk jeg inn til henne og så ut ble det selvsagt verre, selv om det til vanlig ikke er noe problem. Etter 1,5 time tok jeg henne opp. Prøvde på nytt senere og 3 minutter etter jeg la henne begynte hun å skrike. Virket som hun hadde roet seg men våknet brått. Nå sitter jeg her da, etter å ha lagt henne igjen. Også denne gangen var hun stille i 3 minutter før hun skriker til som om noe har stukket henne. Hun er tydelig trøtt men det virker som om hun ikke greier å sove! Ikke vet jeg. Har tenkt på tenner, men hun er jo blid som ei sol når jeg tar henne opp! Ikke er hun sulten heller, og bleia er tørr. I dag er det mye kjøligere på soverommet enn det har vært de siste dagene. Kjenner jeg blir frustrert ettersom hun er en drøm å legge til vanlig. Gruer meg til natta jeg nå..
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Sånn var Adrian for noen dager siden....han begynner å få tenner...ser tanna begynner å komme opp. Fra lørdag av så ville han ikke ligge på gulvet eller noe,ville ikke sove heller...men var blid når jeg tok han opp. Nå har han 40 i feber og gråter nesten hele tiden,begynte med feber på tirsdags kveld...satser på at tanna bryter fort frem,for dette er ikke mye gøy!
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 kan skrive såå under på HI. her er mini som en tattovering hehe.. men hun har jo allerede fått 6 tenner (6mnd) kansje de vokser mer.. fortennene er jo ikke helt ute enda..
msunicorn Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2009 Hmm, da spørs det om det er tenner som plager henne da. Skiftet på henne tidligere og da var det flytende grønn/brun bæsj i bleien. Gråt og var skikkelig lei seg i kveld også..Stakar jenta mi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå