Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Nicoline har det ikke godt i varmen stakkar. Tørst konstant, slapp og får ikke sove før sent på kveldene. Igår var det stappa fullt på ammerommet på galleriet i Bergen, skjønte da at det er mange tørste babyer som heller ikke har det så bra.

Etter å ha gitt snuppa 500ml kokt vann med en morsmelk-isbit i (vann i seg selv smaker for rart) har hun ENDELIG sovnet! Nå er mor sliten!

Vil gjerne vite hva dere gjør for å lindre så den lille får det litt bedre. Sikkert flere enn meg her inne som har nytte av denne tråden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite klær, bading når han er klam og prøver å lufte så det blir levelig.. På ettermiddagen har vi en skyggeplass ute som er deilig. Poden drikker vann heldigvis, mme er ikke helt topp tørstedrikk virker det som.

Men det viktigste er nok at vi har kjøpt en mobil aircondition så vi får kjølt ned rommene til barna våre! Den er helt super! Mye lettere for barna å sovne, og sover bedre. Vi og! :-) Etter vi har kjølt ned deres, tar vi den med inn til oss. Kosta 2400,- og er vel verdt det! I dag kjølte jeg ned rommet vårt fra morningen slik at vi kunne være der litt på dagen også.

Skrevet

vilde er for d meste bare i bleien og solhatten om dagen(hun bruker å dra av seg solhatten når den blir for varm). kjøler seg ned i plaskebassenget sitt og tilbyr henne vann ofte. setter henne på leketeppe i skyggen( partytelt) og setter henne tilbake når hun kryper ut i solen. Er vi ute på noe, blir det med klær i tynt stoff( helst lin)

vi har vifte på soverommet...men vilde vil ikke sove for d om...så jeg tror jeg må spandere på oss en aircondition.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...