Gå til innhold

Attpåklatt:)

på'an-igjen?

Anbefalte innlegg

Er det flere her som får en liten attpåklatt??

Miste jenten min blir 10 når lykkeliten blir født, de andre 12 og 13.....

Hva er deres tanker ang dette og får dere attpåklatten med samme pappa som søsken, eller er dette et kjærlighetsbarn med ny mann??

I mitt tilfelle er dette vårt første barn sammen, og det er mange tanker rundt dette og i det hele tatt få et barn til:)

Mannen min er verdens beste stefar for mine barn, og er eneste farsfiguren de har. Jeg tror ikke på noen måte han vil forskjellsbehandle lykkeliten, men kan man være helt sikker??? Uansett så vil jo lykkeliten kreve helt andre ting enn sine større søsken, så da vil jo ikke forskjellen kunne sammenlignes vel?? tror nok vi kommer til å få en baby som vil bli godt bortskjemt på oppmerksomhet og kjærlighet fra både oss og de store søskene...så får vi heller passe på at det ikke blir en ufordragelig type bortskjemthet:)

Fortsetter under...

Her er guttene 13 og 15, og vi venter ei jente (!) om noen mnd. Samme mannen, men han har ønsket seg et barn til lenge. Nå var det siste sjans, har akkurat blitt 40.

Gutta gleder seg voldsomt til å få småbarn i huset, og hun blir garantert den mest bortskjemte drittungen i mils omkrets...

attpåskatten vi venter er en liten gutt som kommer hele 17 og 20 år etter sine storesøsken - og det er et kjærlighetsbarn med samme mann som de 2 første:-)

Alle i familien gleder seg veldig (tok litt tid før gleden kom hos meg - sjokket var litt i største laget) og det er ikke tvil om at her blir det mye oppmerksomhet å få.

Her i huset hadde jeg to gutter på 8 og 11 år og sambo en gutt på 11 år før vi fikk vår lille prinsesse. Alle de tre storebrødrene forguder henne og kan ikke få nok av henne. Vår lille prinsesse er nå blitt snart halvannet år og har fått og får fremdeles veldig mye oppmerksomhet fra alle kanter. Hun hadde garantert blitt svært bortskjemt ( på oppmerksomhet) om vi ikke nå hadde ventet vårt andre felles barn om noen uker. Egentlig er jo 4 barn mange nok barn. Men da vi bestemte oss for å få barn sammen ønsket vi oss ikke en liten attpåklatt, men ville ha to tette. Dette var mest fordi vi syns det er bra for barn å ha noen søsken på omtrent samme alder. De tre storebrødrene til vesla vår vil jo om noen år være mer utilgjengelige for vesla og når hun er 10 år er det ikke sikkert at noen av dem bor her lenger heller...blir jo litt kjedelig å vokse opp som "enebarn".

• 4 uker senere...

Annonse

Kommer en attpåklatt her også om alt går bra...:-) Har en på 18,utflyttet og går på skole +jobb og to på 8-6:-))

Samboer..(snart ektemann;-) ) har ingen barn så det ble litt diskusjon frem og tilbake,begynte å føle meg litt for gammel...hehe..er 37.

Mistet som sagt første spire i begynnelsen av juli,uke sju...aldri skjedd så d var tungt men nå er d ny spire i magen og vi har ikke fortalt barna d enda,det ble mye spm sist vi mista,de gleda seg jo veldig...og det gjør jo vi og,kanskje mer fordi vi vet d er siste!!

Blir iallefall veldig spennende for alle:-)))

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...