Snufselure Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Er 37+1 i dag. Det presser skikkelig på nedover, har den "jeg tisser nesten på meg" følelsen hele tida, er ubehagelig for må fly på do hele tida. Pluss at det stikker litt i skjeden i blant. Noen som veit hva dette er?
Snufselure Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2009 Glem det. Hehe. Leste for fort der gitt. Det er ikke vondt, så trur ikke det er urinveisinfeksjon.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Kanskje det er nedpress og modning? Når barnet har hodet sitt langt nedi bekkenet eller det borer seg nedover så presser det ubehagelig nedover, kjennes nesten ut som ungen skal komme ut av seg selv... Stikkinga er visst modning sier de.
Lykke X 4 Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Høres ut som jeg har hatt det de siste ukene Har tolket det som et tegn på at barnet synker ned i bekkenet, og stikkingen kommer av at hodet beveger seg/treffer nerver. Samt at det sikkert skjer en modning. Dotrangen kommer nok av press på blæren, noe som er vanlig mot slutten (vi gravide flyr på do hele tiden mot slutten). Er du usikker, ta en urinprøve og få jordmor/lege til å sjekke den.
Snufselure Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2009 Takk for svar der Var hos legen i dag tidlig på kontroll, han sjekket urin, han sa ingenting om uvi så da er det nok ikke det. Han sa at barnet lå med hodet nedi bekkenet og hold på å feste seg. Så da kan det vel være det at barnet presser seg litt nedover og sånn Og at det modnes. Men er vel ikke vits i å håpe på at fødselen nærmer seg av den grunn...?
Countess Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Er nok som nevnt av de andre her. Eller det er min erfaring! Tror ikke du skal regne med fødsel pga dette. Jeg har hatt det sånn i mange uker nå. 40+1 idag. Men det gjør seg klart iallefall,og det er jo veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå