Gå til innhold

Hårfjering fra kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg syns at det er ikke lett og fjernehår fra neden til. Hvordan er det med dere for dere hjelpe fra kjæren?? evn hva bruker dere

Jeg vil ikke dra til føde avd med kjønneshår !!!

Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, har tenkt på det samme selv. Jeg styrer skikkelig med barberhøvel " i blinde" før jeg går på stranda. Trimmer med saks også i blinde, og jeg syntes det får holde for fødeavdelingen! De er sikkert vant med det meste..

Skrevet

Nei, lett er det absolutt ikke :)

Har en ladyshaver, så slipper jeg hvertfall vonde kutt. Ekstra speil, mange pauser, og en dusj etterpå. Blir jo helt svett av å holde på. He he.

Skrevet

Jeg bare barberer det jeg pleier i blinde. Det blir bra det. Et speil kan også være til hjelp.

Skrevet

Hehe...den biten har jeg gitt opp for lenge siden, drar på føden med full busk her i alle fall. Og muligens dette har noe med alder å gjøre, men litt hår her og der...er jo bare helt naturlig. Greit å stusse litt synes jeg, men høvling fører jo bare ubehag med seg...men, det er nå min mening.

Ingen reagerer på hvordan musa ser ut på en fødeavdeling:=)

Skrevet

Nei, det er sant! Ingen andre enn evt en selv som bryr seg:) Jeg bare syns det er litt ekkelt å fyke på stranda med hår stikkende ut overalt. Men om andre føler seg vel med mer hår, så er jo det helt ok selvfølgelig. :)

Og legene/jordmødre osv bryr seg ikke uansett hva man gjør/ikke gjør med den slags..

Skrevet

Jeg tar brasiliansk voks. Er veldig greit i og med at jeg ikke ser noe der nede lenger :) Hvis ikke så måtte nok sambo stilt opp, de er jo tross alt bedre enn oss til barbering siden de gjør det hver dag :)

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg å føde glattbarbert:) Ligge der med ribba høne når 6 mennesker skal være i rommet høres fryktelig ut..

Jeg fikk hjelp av min kjære sist, men han gjorde en elendig jobb. Får det til med tvillingmagen, men så har jeg en del igjen da. Bruker høvel.

Du kan jo ta turen til en salong for voksing. Sist gang jeg gikk gravid om sommeren vokset jeg meg slik jeg slapp å tenke på barbering. Leggene er det verste for meg.

Skrevet

Jeg gjør det selv i blinde, ikke problem i det hele tatt. Har jo hender du kan føle deg fram med, hehe. Kjenner jo hvor det er hår eller ikke :)

Skrevet

Mannen min barberer seg faktisk sjeldnere enn meg, jeg går over hver dag der jeg tar jeg da....

Skrevet

Da må jeg ha høvel med forlenget skaft:)

Skrevet

Virkelig mange bra innlegg her! Ler så jeg griner :o)

Skrevet

Jeg barberer i blinde, men syns egentlig det går greit, etter x antall år med barbering så kjenner man jo alle krinkelkroker... Foran er det litt verre. Må jo ha en liten dott igjen der, og det å få den lik på begge sider er ikke enkelt! Det probleme har jeg løst sånn høvelig med et lite speil jeg setter på en hylle på badet i passelig høyde.. hehe.. Man blir flink til å improvisere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...