Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Syns alle jeg har prøvd blir rare og orange..
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 jeg har mye røde pigmenter i huden,så jeg blir gulbrun av sola og,hehe,men jeg synes lancome sin selvbrunings skum fikk veldig fin og BRUN farge,ikke gulbrun...Men den koster 300-400 kr :S dyyyrt
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Men det er jo bedre å brune seg med krem enn med sola.. Jeg blir så dårlig i varmen..hehe
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Ja det har du lov til å bli med bolle i ovnen hehehe Ble og dårlig om sommeren i sola når jeg gikk gravid med emma,heldigvis kom hun ut i juli,men det var vaaaarmt fra tidlig mai så jeg trudde jeg skulle omkomme noen ganger.
Ettervinterkommervår Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Er selveklært selvbruningsekspert etter 14 år med testing av ALLE merker (ikke langt unna i hvert fall)- har jobbet en del med hud og make-up også så føler at jeg har ganske god kontroll :-) Kan anbefale flere selvdruningsprodukter som ikke blir orange, og av de er min soleklare favoritt St.tropez sine produkter (bestiller på lookfantastic.com). Kommer litt an på hvilken hudfarge du har og hvor mørk du ønsker fargen, men for meg fungerer St.tropez everyday moisturizer dark/medium (finnes en for ansikt og en for kropp) supert!! Den er lett å smøre utover og lett å få jevn farge med. Og en VIKTIG prosedyre å huske på før du bruner deg; PEEL, PEEL og PEEL- hvis ikke blir det skjollete (og oransje, men det kommer an på hvilket merke du bruker)! St.tropez sine produkter lukter heller ikke slik de aller fleste andre selvbrunere gjør! Hvis du virkelig vil har mørk farge kan du driste deg til å prøve St.tropz bronzing lotion feks, men da anbefaler jeg deg å gå inn på hjemmesiden til st.tropez å se på påføringsvideoen (slik at du vet hva du begir deg ut på ). Da må du også huske å bestille bufferen, osv, men det finner du ut når du ser videoen! Lykke til;)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Oi oi, takk for godt svar! Jeg er ganske mørk i huden fra før av - olivenaktig kanskje, men mørk. Jeg er f.eks aldri blek på armene eller på ryggen (av en eller anenn rar grunn er jeg kjempebrn der:-p) Hvilken St. Tropez anbeflaer du da? Hehe, Emma&Adrian - er alltid dårlig i varmen jeg
sparkebukse Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Jeg kan virkelig anbefale FAUX TAN fra bare escentuals. Skrubb deg først med peelig, og smør deg med fuktighetskrem. La det tørke godt og ikke kom i kontakt med klær den førtste tiden. Gir en veldig fin og natrurlig brunfarge!
Ettervinterkommervår Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Da skulle bronzing lotion/mousse være et godt alternativ Litt vanskeligere å påføre, men øvelse gjør mester! Det er i hvert fall viktig å følge bruksanvisningen. Du kan også bruke den jeg bruker, men den er ment å bruke daglig for å ha litt farge hele tiden- den er også ment for litt brun hud! Fargen sitter imidlertid godt, og jeg trenger ikke ta på oftere enn hver 3. dag ca etter jeg har fått den fargestyrken jeg vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå