Anita*født* Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 6 dager til terminen,har ikke kynnere eller mase rier eller noe av det dere skriver om jeg.....Hmmmm håper ikke denne babyen har tenkt bli inni her for alltid... hihi.....Vil oxo kjenne noe....hmmmm IKKE HAR JEG sett noe til slimproppen heller...Ikke noe blod... Ja ja naturen spiller meg et puss,,,hihi
Lykke X 4 Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Du kan føde snart som fy, selv om du ikke har masse symptomer Hadde ingen spesielle symptomer med nummer en. Håper du føder snart
meandmylittle Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har termin dagen etter deg og merker ikke en dritt jeg heller!! Vært plaga med massevis av maserier og menssmerter frem til noen dager siden,da sa det STOPP!!! Kynnere har jeg da,vel og merke,men thats it gitt... Får håpe du føder snart da :-)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Da er vi flere gitt. 5 dager til termin her og ser ut som den ungen ikke har tenkt seg ut idag heller Håpte det kanskje var noe på gang i natt da jeg hadde masse vondt i ryggen som fram i magen. Men det eneste det resulterte i var en natt med dårlig søvn og så gikk det over... Hmmm
Anita*født* Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2009 He he var bare alle har masse symptomer,mens jeg har ingen*ss* Ja jenter nå venter vi spent på disse miraklene våres..
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Prøv med bringebærbladkapsler!! Har akkurat skrevet et innlegg om det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå