Nemo_80 Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Har IKM på lørdag, men i morges klarte jeg ikke å vente leger så jeg tok en billigtest. Den viste en veldig svak strek, men en strek er jo en strek :-) Nå må jeg ut for å kjøpe en test til, slik at jeg kan være helt sikker. Dette er 7pp med nr 2, så dette var utrolig deilig. Føler som om vi har prøvd i en evighet, men jeg vet jo selvfølgelig at det er mange her som har holdt på mye lenger enn det. Et lite tips til dere som strever kan være å prøve akupunktur, om dere ikke har prøvd det alt. Jeg har hatt 4-5 behandliger siste mnd for noe annet egentlig, men hun satte også nåler for å hjelpe til med å bli gravid. Om det var det som gjorde utslaget vet jeg jo ikke, men velger å tro det. Jeg har hatt regelmessig mens og eggløsning i flere måneder nå (etter pilleslutt), men merket denne måneden ekstra kraftige eggløsningssmerter i tillegg til at el ble ca 4 dager seinere enn forventet. Tror nok det var akupunkturen som var årsaken til dette. Lykke til alle prøvere. Krysser fingrene for dere alle og sniker meg inn på første trimester :-)
MOM - Endelig spire <3 Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer så mye, en strek er en strek :-)) Kan jeg spørre hva slags symptomer du har ? Jeg hadde IKM for 2-3 dager siden, føler at TR kommer på en måte, men ikke på en annen. Rar følelse. Nyt tiden fremover og god sommer
Nemo_80 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Takk takk. Så spennende at IKM har vært uten at TR har kommet da. Har du testet ennå? Jeg har egentlig samme symptomer som jeg pleier å få uken før IKM... Stikkinger i livmoren, ømme pupper og litt kvalme. Eneste er at jeg føler at stikkingene i livmoren er mer lik slik jeg pleier å føle det rundt el. Disse er litt annerledes enn slik jeg pleier å føle det før/under mensen, men klarer ikke helt å forklare forskjellen heller. Har egentlig vært helt sikker på at TR var på vei i flere dager nå og det var så vidt jeg turde å sjekke testen, så ble skikkelig overrasket over den svake streken. Gleder meg til å få testet flere ganger slik at jeg kan være helt sikker.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Så utrolig hyggelig og lese, masse grattis:)
Wera72 Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Du er nok gravid ja. Har aldri opplevd å få antydning til strek på de 30 testene (minst) jeg brukte før det virkelig slo til og jeg var gravid. . Opplevde at cb hadde mindre synlig strek enn billigstrips på 11 dpo faktisk, Men nå har jeg tatt 6 billigtester på 5 dager og alle har strek, selv om de ikke blir så veldig mye sterkere. Masse lykke til.
MOM - Endelig spire <3 Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Har tatt en biligtest, og den var negativ. Fortsatt ingen tegn til TR! Syns hun bare kan komme istedet for å lure meg sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå