Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM på lørdag, men i morges klarte jeg ikke å vente leger så jeg tok en billigtest. Den viste en veldig svak strek, men en strek er jo en strek :-) Nå må jeg ut for å kjøpe en test til, slik at jeg kan være helt sikker. Dette er 7pp med nr 2, så dette var utrolig deilig. Føler som om vi har prøvd i en evighet, men jeg vet jo selvfølgelig at det er mange her som har holdt på mye lenger enn det. Et lite tips til dere som strever kan være å prøve akupunktur, om dere ikke har prøvd det alt. Jeg har hatt 4-5 behandliger siste mnd for noe annet egentlig, men hun satte også nåler for å hjelpe til med å bli gravid. Om det var det som gjorde utslaget vet jeg jo ikke, men velger å tro det. Jeg har hatt regelmessig mens og eggløsning i flere måneder nå (etter pilleslutt), men merket denne måneden ekstra kraftige eggløsningssmerter i tillegg til at el ble ca 4 dager seinere enn forventet. Tror nok det var akupunkturen som var årsaken til dette.

Lykke til alle prøvere. Krysser fingrene for dere alle og sniker meg inn på første trimester :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, en strek er en strek :-))

Kan jeg spørre hva slags symptomer du har ? :)

Jeg hadde IKM for 2-3 dager siden, føler at TR kommer på en måte, men ikke på en annen. Rar følelse.

Nyt tiden fremover og god sommer :)

Skrevet

Takk takk. Så spennende at IKM har vært uten at TR har kommet da. Har du testet ennå? Jeg har egentlig samme symptomer som jeg pleier å få uken før IKM... Stikkinger i livmoren, ømme pupper og litt kvalme. Eneste er at jeg føler at stikkingene i livmoren er mer lik slik jeg pleier å føle det rundt el. Disse er litt annerledes enn slik jeg pleier å føle det før/under mensen, men klarer ikke helt å forklare forskjellen heller. Har egentlig vært helt sikker på at TR var på vei i flere dager nå og det var så vidt jeg turde å sjekke testen, så ble skikkelig overrasket over den svake streken. Gleder meg til å få testet flere ganger slik at jeg kan være helt sikker.

Skrevet

Så utrolig hyggelig og lese, masse grattis:)

Skrevet

Du er nok gravid ja. Har aldri opplevd å få antydning til strek på de 30 testene (minst) jeg brukte før det virkelig slo til og jeg var gravid. . Opplevde at cb hadde mindre synlig strek enn billigstrips på 11 dpo faktisk, Men nå har jeg tatt 6 billigtester på 5 dager og alle har strek, selv om de ikke blir så veldig mye sterkere. Masse lykke til.

Skrevet

Har tatt en biligtest, og den var negativ. Fortsatt ingen tegn til TR! Syns hun bare kan komme istedet for å lure meg sånn :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...