Gå til innhold

Oi!! Måtte jo bare ta en test idag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden jeg skulle til tannlegen kl 9 og før det kl 8 hadde jeg time på soneterapien.. Jeg hadde en pakke med apotektest fra Sverige (apoliva heter den) og siden det var 2 i den og siden jeg skulle til tannlegen tenkte jeg det var greit å teste (selv om IKM ikke er før kanskje søndag.. sist mens var søndag 7 juni). . og jammen kom det en svak blå strek! (det skal ikke være noen strek hvis du ikke er gravid). .mannen trodde ikke helt på det og ville sove videre..men jeg tok med testen til soneterapien og han jeg går til der (begynte faktisk denne uken, var på mandag og altså imorges).. og han sa det stemte:) Så jeg fikk akupunktur og nok noen styrkende nåler der! Fikk også beskjed om at jeg kunne fortsette med ovarium comp-dråpene mine.

Hos tannlegen ville hun ikke ta røntgen (og det var greit for meg!). På vei hjem kjørte jeg innom apoteket og kjøpte en digital test. Vel hjemme så dyppet jeg den oppi urinen fra imorges som fremdeles var beholdt på badet.. kanskje ikke det beste...men godt nok for den slo ut: Gravid

:):):)

Har mistet noen ganger i år, men har en god følelse nå, for nå vet jeg at jeg blir godt tatt vare på både ang. akupunktur og så kunne jeg ringe til spesialistgynekologen som lovte meg tidlig ultralyd og alt neste gang. Kanskje jeg skal ringe og høre om jeg kan komme innom imorgen og ta hcg-prøve?

Kryss fingrene for meg jenter! Håper dere kommer etter fort!

klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig :-D Gratulerer så mye! Så flott at du vil få god oppfølging, kos deg med lille spire, stor klem

Skrevet

så kos å høre da:-)) ønsker deg lykke til og kos deg masse nå:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Dette går din veg vet du!

Lykke masse masse til..

klemklem

Skrevet

Gratulerer så masse og masse lykke til. La oss håpe denne spiren holder seg på plass til det er på tide å komme ut om en 9 mnds tid :)

Skrevet

GRATULERER :-) Nyt det :)

Skrevet

Gratulerer så masse og ønsker deg alt godt i rugerverden:)

Skrevet

Gratulerer så mye :-) Ser ut som om vi har termin omtrent samtidig da, min blir 14 mars ut i fra terminkalkulatoren. Masse lykke til med svangerskapet. Krysser fingrene for at det går bra med deg denne gangen.

Klem fra

Skrevet

Virker som vi er litt i samme båt. Jeg har ikm i morra og testet positivt forrige søndag. Har hatt 2 SA i år.men har en bedre magefølelse denne gang. Masse,masse lykke til med frøet ditt!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos deg som gravid :)))

Skrevet

Gratulerer så mye! ønsker deg lykke til fremover! myye og glede deg til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...