Gå til innhold

Hva synes dere om Jasper?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig med positiv tilbakemelding:o) Min far har Kaspar som mellomnavn og et fornavn som begynner på J. Jeg synes Casper/Kasper er et fint navn, men veldig mye brukt. Har ikke lyst å ha et navn som "alle" har, men heller ikke et navn som er mer eller mindre selvkonstruert. Jeg har faktisk aldri hørt navnet Jasper før.

Får høre hva mannen min synes....

Annonse

Jeg smaker og smaker på navnet, men er ikke helt overbevist.

Når jeg uttaler navnet føler jeg liksom at det blir en "feiluttalelse" av Jesper eller Kasper, men det er sikkert fordi jeg ikke har hørt det før.

Må nok litt mer "smaking" til, men er det navnet jeg heller til for øyeblikket.

Jeg synes det er så utrolig vanskelig med navnevalg. Gutten vår skal tross alt bære navnet resten av livet.

Har sett på noen oversikter at dette er et ganske vanlig navn i Holland, ja. Jeg er heller ikke så glad i Jesper og Kasper synes jeg det er så mange som heter for tiden. Jeg har bodd mange år i Tyskland, og der er "en Kasper" en litt umulig gutt, klovn. Selv om ingen har disse assosiasjonene i Norge henger det igjen hos meg. Man kan jo aldri vite om vi flytter tilbake til Tyskland igjen heller. Vil gjerne ha et navn som går på de fleste internasjonale språk. Man vet jo aldri hvor barna havner til slutt:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...